[ Paticik.com | Forum | Kullanici Sozlesmesi | Üye Ol ]
» Forum Gezgini ... Üye Ol / Giris Yap
FORUM.PATICIK.COM
[ FORUM ANASAYFA ]  

[ Yeni Konu ] [ Mesaj Yaz ]
bagli degilsiniz: | Giris Yap | Üye Ol |
|+ Paticik.com Forumları
|-- |+ Pati Zone / Müzik
|-- |-- |+ Ses Kartı / Amfi / Elektro Gitar...
Yazar RSS Konu: Ses Kartı / Amfi / Elektro Gitar {11895}
Syf: ««/ 10 »»   [ A ]
Üye
medal 1k medal 5k
ID § 13 Jan 2012, 21:36    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Arada kaldım. Durumu anlatayım önce. 700 civarı param var. 2 sene ara vermiştim 6 ay önce tekrar bir elektro aldım. Grup falan yok bir 6 ay falan evde çalışmayı düşünüyorum. Şuan idareten bir amfi alabilirim çalışma amaçlı ama kötü tonlardan çok sıkıldım artık. Zaten bu para kalsa harcarım bişey olur o yüzden şimdeden amfi yada ses kartı alacam. İdareten alacağım bir amfi elimde patlayacak o parayada yazık olacak.

Sizce hangisini alayım hangisi daha mantıklı? Evde 5+1 sinema ses sistemi var PC'ye bağlarsam ses kartını iyi destekler mi? Evde duruyor DVD yanında alınmıştı ucları farklı ama PC'ye uyarlarım onu bir şekilde.

Amfinin iyi tarafı yarın öbür gün bir gruba girersem sahne olayına girersek diyorum ama onada nerden baksan 8-9 ay var şuan kendimi daha da geliştirmek istiyorum.

Ses kartı ile de ilerde ufak tefek kendi kayıtlarımı alabilirim. Yani ikiside ilerde lazım olacak şeyler. Şuan evde çalışıyorum sizce hangisini almalıyım.

Ses kartı diyenler ses kartı önersin. Amfi diyenler amfi önersin(Amfi 2. el fiyatı 700 civarı olan önerin sıfır almam amfiyi)

2 defa güncellendi. Son güncelleme 23/04/2012 05:02 tarihinde Korax tarafindan yapilmistir.
TW
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 13 Jan 2012, 21:43    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
700 TL varsa şunları al:

[www.mydukkan.com]
[www.mydukkan.com]

Bir yerden de bir kabin bul. İkinci el yetebilir paran.

GT2 en sağlam transistörlü sistemlerdendir, onun üstü amfiler için 2-3k gerekir yani kaliteli tüp olayına gireceği için. Bir GT2 alıp parana göre kabinlerle gitmen daha uygun bence.

Line 6'in ürün de gitar için üretilmiş özel bir ses kartı. Yanında kendi özel yazılımı da var digital amfi işi görmesi için.

Yani sana verebileceğim en iyi tavsiye bu. Kimse de kötü demişsin demez bence.

Magic: The Gathering Online = GERGE

2 defa güncellendi. Son güncelleme 13/01/2012 21:47 tarihinde GERGE tarafindan yapilmistir.
Üye
medal 1k medal 5k
ID § 13 Jan 2012, 21:44    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
ilerde ikisini de alacaksan ve önümüzdeki bir yıl felan sadece çalışacaksan, yani kayıtla işin yoksa amfi almak mantıklı gibi. gerçi bilmiyorum ses kartı alıp dediğin gibi iyi bir ses sistemine bağlayınca amfi den farkı kalmazsa ses kartı al ozaman. yok karar veremedim ben.

nişabürek
Üye
medal 1k medal 5k
ID § 13 Jan 2012, 21:50    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
kabin dediğin hoporlör mu oluyor GERGE. sisteme bağlayacağın amfi gibi birşey yani. öyleyse iyiymiş bu sistem.

nişabürek
TW
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 13 Jan 2012, 21:52    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Kabin: [www.mydukkan.com]

İkinci el alınır, ilk 2-3 ay 50 liralık bir ürün de yeter Unkapanı'ndan alınacak.

Magic: The Gathering Online = GERGE

1 defa güncellendi. Son güncelleme 13/01/2012 21:53 tarihinde GERGE tarafindan yapilmistir.
Üye
medal 1k medal 5k
ID § 13 Jan 2012, 22:02    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Bunlar ilerde de işimi görecek mi? Çünkü yarın öbür gün 2. ele koymak istemiyorum. Buna benzer daha iyi bir sistem mesela 3 parça söylemişsin her parçasını teker teker zamana yayarak daha bir sistem yapsak olmaz mı? Yarın öbür gün yine amfi alacam mecbur şuan alacaklarımda yarın yine işimi görsün istiyorum. Amfi alırsam ilerde bu ses kartındansa amfiden alırım sesi boşa gitcek. İyi bir ses kartı alırsam en azından ses kartı kayıt için yine işimi görecek. Mesela şu ses kartı bana fazla mı olur? Yada tek başına ses kartı yetersiz mi olur?

[www.sahibinden.com]

Birde amfi olarakta Marshall vs100 düşünüyordum lambalı oda 2. elleri 650 falan.
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 13 Jan 2012, 22:21    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
[forum.paticik.com]

laney tf200 satalım sana
temiz ucuz

"Beni raidden kicklediler mi yoksa raiddeki 39 kişi birden mi çıktı?" - axedice
TW
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 13 Jan 2012, 22:32    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Abi; ilk önce en sağlam transistörlü amfilerden olan Sansamp GT2, giriş ve orta karar tüplü amfilerden daha iyidir bence. Tüp eski bir teknoloji, kaliteli çok ama ancak çok para verdiğinde. Ucuz tüp alacağına sağlam transistör al.Sonra Roadster için filan kasarsın.

Kabinli amfi olayına gerek yok. En sağlan tüplü amfileri zaten kabinsiz de bulursun, yani aldığın kabinler her zaman işe yarar. Parası ile ses şiddeti arasında bir orantı olduğu için 200TL vererek alacağın kabin bile ilerde iyi körü işine yarar, satarsan da ikinci el kaybın çok az olur.

Yani o tüplü amfiyi alma. Zaten hybrid o, hiç sevmemişimdir onları. GT2 böyle bak:




Ses kartına gelince, ne yapacaksın abi 6 giriş, 10 çıkışı. Evde kullanacak iyi bir şey arıyorsan E-MU 0404 al, Konnekt 6 al ya da tamam. Sırf gitar kaydı istiyorsan Line 6 de yeterli. Zaten HD kayıtı hakkını vererek yapmak milyarlar ister. M-Audio'nun pahalı ürünlerini önermiyorum zaten, budget firma onlar. Çok girişli, çıkışlı istiyorsan yine de Korax'a danışi, daha tecrübelidir o taraflarda benden.

Magic: The Gathering Online = GERGE

1 defa güncellendi. Son güncelleme 13/01/2012 22:32 tarihinde GERGE tarafindan yapilmistir.
Üye
medal 1k medal 5k
ID § 13 Jan 2012, 23:58    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Bu pedalın kopyasını yapıyorlarmış ve bunun kadar iyi deniyor çoğu yorumda doğru mudur bu? Bir bilgin var mı o konuda? Kabin yerinede dediğim DVD ile gelen 5+1 ses sistemi iş görmez mi?

1 defa güncellendi. Son güncelleme 14/01/2012 00:05 tarihinde Buddha tarafindan yapilmistir.
TW
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 14 Jan 2012, 00:01    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Yapıyorlar ve berbat oluyor. İnanma. Denediğimden biliyorum. Zaten işe yaramayan küçük amfilere takıyorlar, farkı göremiyorlar (öyle bile fark ediliyor ya). En kaliteli kopyası Behringer'ın yapıp sattığı, o bile bariz kötü.

Magic: The Gathering Online = GERGE

1 defa güncellendi. Son güncelleme 14/01/2012 00:02 tarihinde GERGE tarafindan yapilmistir.
Üye
medal 1k medal 5k
ID § 14 Jan 2012, 00:06    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Kabin yerine evdeki DVD ile gelen ses sisteminin uclarını falan uygun bir şekilde yaptırsam uyarlasam kabinin yaptığı işi görür mü? Kabinler mesela sahibinden den baktım biraz pahalı göründülerde. Acaba yanlış şeye mi bakıyorum.

1 defa güncellendi. Son güncelleme 14/01/2012 00:09 tarihinde Buddha tarafindan yapilmistir.
TW
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 14 Jan 2012, 00:09    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Denemedim hiç; teorik olarak sorunlu olabilir ama, elektronik yapıları farklı sanırım.

Bilmiyorum yani, tahmin ediyorum.

Magic: The Gathering Online = GERGE
Üye
medal 1k medal 5k
ID § 14 Jan 2012, 00:10    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
SansAmpler çok tatlı aletler ya. Bas için olan farklı modellerini kullanma fırsatım oldu, GT2'yi falan da bolca dinledim kullanıldığı sıralarda. Temiz bi ikinci el buldun mu gayet güzel bi fiyat performans oranı yakalarsın.

Yabancılık beklemez.
TW
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 14 Jan 2012, 00:12    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
[www.mydukkan.com]

Bu mesela.

Magic: The Gathering Online = GERGE
Üye
medal 1k medal 5k
ID § 14 Jan 2012, 00:14    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
50 liraya nerden kabin bulacaz peki? Birde bu pedal + kabin = amfi oluyor demi? Ve senin demek istediğin ucuz lambalı amfi sahne için almaktansa bu ikisi almak daha mantıklı doğru mu anladım? Ve eğer lambalı alırsan çok pahalı bişey alman lazım bu combinden daha iyi olması için dediğin amfiler kaç para oluyor aşağı yukarı?
Syf: ««/ 10 »»   [ Y ]
[ Forum ] / [ Konu ]
=o=
[ Yeni Konu ] [ Mesaj Yaz ]
*Bu sayfadaki içerik, yazanların kiŞisel görüŞlerini belirtmektedir. KiŞiler, üye anlaŞmasında var olan Şartların bilincinde olmak yükümlülüğündedir. Üye anlaŞmasına göre, gönderilen her türlü içerik, içeriği göndermiŞ olarak görünen üye rumuz ismi ve üyenin kendisine aittir. Paticik.com ve yetkilileri, üyelerimizin göndermiŞ olduğu iŞ bu sayfada yazılı olarak bulunan içerik hakkında hiçbir yasal sorumluluk kabul etmemektedir. Yükümlülük altında olmasa dahi, var olan site içeriğinin bütünü veya bir kısmının site kurallarına uygunsuzluğu durumunda, iletiŞim sayfamızdan bize eriŞebilir, gereken düzenlemeleri yapmamızı sağlayabilirsiniz.
[ Paticik.com | Forum | Kullanici Sozlesmesi | Üye Ol ]
Iletisim : info [at] paticik.com
Secereli Dobermann | Londra Rehberi Copyright 2001-2015 @ Paticik.com
This forum is powered by Phorum