[ Paticik.com | Forum | Kullanici Sozlesmesi | Üye Ol ]
» Forum Gezgini ... Üye Ol / Giris Yap
FORUM.PATICIK.COM
[ FORUM ANASAYFA ]  

[ Yeni Konu ] [ Mesaj Yaz ]
bagli degilsiniz: | Giris Yap | Üye Ol |
|+ Paticik.com Forumları
|-- |+ Pati Zone / Vizyon
|-- |-- |+ Arif ile 216 [?]...
Yazar RSS Konu: Arif ile 216 [?] {2653}
Syf: ««/ 4 »»   [ A ]
Alan Yetkilisi
medal 1k medal 5k medal 10k


ID § 06 Dec 2016, 00:32    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]


[twitter.com]

Tarih, konu falan belli değil. Belirdikçe bir şeyler buradan editleyerek gideriz smiling smiley
Üye
medal 1k medal 5k
ID § 06 Dec 2016, 00:41    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Görselin ayrıntıları ve ufak da olsa AROG'dan filmin dönemine ait spoiler. [frpnet.net]
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 06 Dec 2016, 00:47    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
cmylmz gora, arog fantazisini bi kenara biraksin, her sey cok guzel olacak devami gelsin ya.

filmin ismi bile hazir; "her sey daha guzel olacak"

1 defa güncellendi. Son güncelleme 06/12/2016 00:48 tarihinde reyou tarafindan yapilmistir.
Üye
ID § 06 Dec 2016, 00:48    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
başlıkta typo olmuş herhalde birisi "hâlâ Arif sene 2016" olarak düzeltsin
MTG Turnuvası 1.si
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 06 Dec 2016, 00:54    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Alinti
reyou
cmylmz gora, arog fantazisini bi kenara biraksin, her sey cok guzel olacak devami gelsin ya.

filmin ismi bile hazir; "her sey daha guzel olacak"




Bir ozan guven daha gormeye dayanamam. Bazi seyler guzel olduguyla kalsin.
Üye
medal 1k
ID § 06 Dec 2016, 00:54    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
arif diyince cemdir dediydi.
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 06 Dec 2016, 00:55    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
sonra da cem yılmaz komik. stand up yapsın abi adam, bildiğin her şey çok güzel olacak ve hokkabaz dışındaki filmleri berbat. hadi gora'yı teknoloji bütçe falan diye izledik de ne arifmiş.
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 06 Dec 2016, 00:57    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Recep İvedik Uzayda istiyoruz.

Bu işte İsrail'in parmağı var, kesin Mossad'ın işi. masa k.
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 06 Dec 2016, 03:14    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Gora'nın devamı gelmeliydi. ama o devam Arog olmamalıydı. "bi uzayda çektik bi de taş devrinde çekelim" maksatlı olmuştu o. Arif'i yaşatacak düzgün bi yer lazımdı. belki o, bu film olur.
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 06 Dec 2016, 03:15    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
arog un kötülüğü fazla cocuk filmi olmasıydı
o da milletin sucu zaten

ama cem yılmaz küfür ediyo sad smiley((

De ki, biz onu yaş üzümden yarattık
Alan Yetkilisi
medal 1k medal 5k medal 10k


ID § 06 Dec 2016, 04:39    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Arog'un kötülüğü ciddi anlamda ekstra kültürlü adamlara, bir şeyleri bilen adamlara hitap etmesiydi. Denk geldikçe her izlediğimde bir şeyler fark ediyordum.

Çok dolu bir filmdi ama o doluluğu güzel yansıtamıyordu. GORA, Arog tarzı filmlerde çok düşünmeden yaratıcı espriye gülüp geçeceksin. Milleti düşündürmek ve mesaj vermek falan istiyorsan, ya da alt metinle yürümek istiyorsan çıkıp Vizontele gibi film çekeceksin. O da Cem Yılmaz'ın işine gelmez.

Mesela Gora ve Arog'un ortasını aslında Yahşi Batı da çok iyi bulmuştu. Gerçi orada da Zafer Algöz falan filme 10 puan civarı katıyordu sadfds

GORA mantığı ile bi Arif filmi daha rahat kaldırır ya, GORA güzeldi bu arada yapmayın etmeyin. Birkaç gereksiz "türk işi" göndermeli abartı sahne hariç gayet dengeli filmdi.
Alan Yetkilisi
medal 1k medal 5k medal 10k


ID § 06 Dec 2016, 04:40    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Bu arada tabii Hokkabaz, Her Şey Çok Güzel Olacak ve hatta Pek Yakında'yı başka bi seviyeye koyuyorum. O filmler bence Cem Yılmaz'a cidden daha çok yakışıyor.

GORA, Arog, Yahşi Batı vari filmlerde aslında Turist Ömer vari bir kafa için güzel işler ama Arog tarzı yapmadığı sürece diyelim. Full Yahşi Batı kafasından gitse aslında ben hiç yadırgamam.
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 06 Dec 2016, 12:24    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
herkes burun kıvırıyor ama çıkınca da bir şekilde izliyorlar. yahşi batı falan gayet dengeliydi bence de.
Yörünge Disi
ID § 06 Dec 2016, 12:47    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Alinti
DarKRideR
Bu arada tabii Hokkabaz, Her Şey Çok Güzel Olacak ve hatta Pek Yakında'yı başka bi seviyeye koyuyorum. O filmler bence Cem Yılmaz'a cidden daha çok yakışıyor.

GORA, Arog, Yahşi Batı vari filmlerde aslında Turist Ömer vari bir kafa için güzel işler ama Arog tarzı yapmadığı sürece diyelim. Full Yahşi Batı kafasından gitse aslında ben hiç yadırgamam.


+1

aciyim de bi yahsi bati izliyim

fark ederse kahrolayim

1 defa güncellendi. Son güncelleme 06/12/2016 12:51 tarihinde Peregrin tarafindan yapilmistir.
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 06 Dec 2016, 13:40    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Alinti
DarKRideR
Arog'un kötülüğü ciddi anlamda ekstra kültürlü adamlara, bir şeyleri bilen adamlara hitap etmesiydi.

ssdfadasda yok daha neler
Syf: ««/ 4 »»   [ Y ]
[ Forum ] / [ Konu ]
=o=
[ Yeni Konu ] [ Mesaj Yaz ]
*Bu sayfadaki içerik, yazanların kiŞisel görüŞlerini belirtmektedir. KiŞiler, üye anlaŞmasında var olan Şartların bilincinde olmak yükümlülüğündedir. Üye anlaŞmasına göre, gönderilen her türlü içerik, içeriği göndermiŞ olarak görünen üye rumuz ismi ve üyenin kendisine aittir. Paticik.com ve yetkilileri, üyelerimizin göndermiŞ olduğu iŞ bu sayfada yazılı olarak bulunan içerik hakkında hiçbir yasal sorumluluk kabul etmemektedir. Yükümlülük altında olmasa dahi, var olan site içeriğinin bütünü veya bir kısmının site kurallarına uygunsuzluğu durumunda, iletiŞim sayfamızdan bize eriŞebilir, gereken düzenlemeleri yapmamızı sağlayabilirsiniz.
[ Paticik.com | Forum | Kullanici Sozlesmesi | Üye Ol ]
Iletisim : info [at] paticik.com
Secereli Dobermann | Londra Rehberi Copyright 2001-2015 @ Paticik.com
This forum is powered by Phorum