Jump to content

TahtaBacak

=o=
  • Mesaj sayısı

    382
  • Üyelik tarihi

  • Son ziyareti

TahtaBacak hakkında

  • Rütbe
    TahtaBacak
  1. TahtaBacak

    Afk olup oyundan atilmamayı nasıl sağlarız?

    ben telefon koydum agırlık olsun dıye ama elleşmek lazım en sonunda serveri terk ettim
  2. TahtaBacak

    Elf bayan açıp asılan çocugun formu acildimi burda?

    Doganın kanunuda kardeş bak konu dışına adam googleden aratmıs silvia sainti şimdi nasıl silicem diyor o cocukda bunu yapmalıydi çizgi kadına bakarak olurmu o iş midesizlik.Bu dişi bir kişinin kuntepere bakarak şey yapması gibi anadın mı derin mevzu bunlar
  3. TahtaBacak

    Türk Özel Kuvvetleri

    Evet kanıtlandı.Türkiyede herşey göründüğü gibi değil.Cok derin mevzular var.
  4. TahtaBacak

    Afk olup oyundan atilmamayı nasıl sağlarız?

    gm izland nerede kalıyor banlanmayı göze alıyorum takarım 6 ay yatarım
  5. TahtaBacak

    Eu Vek'nilash - Realm Başlığı

    üzülerek belirtiyorum ki 5 saat sıra bekleyince oynama gücüm kalmıyor bende yeni acilan diğer servere geçtim.burada lvl 10 oldum orada 200 kısı sıra var bugun 10 olurum
  6. TahtaBacak

    Power Leveling

    10 günde lvl 60 char kasılır her türlü infaz işler yapılır agrisiz kulak delinir,anahtar alınır
  7. TahtaBacak

    Eu Vek'nilash - Realm Başlığı

    direnin vek iyi olucak
  8. TahtaBacak

    Afk olup oyundan atilmamayı nasıl sağlarız?

    Denemedim deneyen varsa izah edebilir mi?
  9. TahtaBacak

    Mutlu olmak için ihtiyacımız olanından çok fazlasına sahibiz.

    Duyarlı vatandaşımıza +1 amma vede lakin Sayın Aziz Nesin'in dediklerinide hatırlamak gerekir icabında
  10. TahtaBacak

    Eu Vek'nilash - Realm Başlığı

    Defender kuruyemişciden kap bi konyak dc oldukça çekersin bi fırt başka türlü çekilmez anadın mı
  11. TahtaBacak

    Afk olup oyundan atilmamayı nasıl sağlarız?

    Avde denemiştim tutmadı onu
  12. TahtaBacak

    Oyun (yardım )

    Ayip ettin Şemşettin benim oynamadığım oyun yoktur amiga home computer apollo 11(cok amaclı tetris) c.64 bir dünya oyun.Ben oyunlara gönül vermiş birisi olarak half life'ye saygi duyarım her noktasını tek tek bilir bütün konusmaları yazarim.
  13. Yeni çıkan serverde oynuyorum ciddi manada sıra var serverden cıkmak istemıyorum 5 saat uyuyup tekrar oynicam afk olup atılmak istemıyorum serverden ne yapabilirim?
  14. TahtaBacak

    Eu Vek'nilash - Realm Başlığı

    90 kişi kaldı elektirik falan giderse medyaya yansıyan kundaklama olaylarını üstlenicem
  15. TahtaBacak

    Oyun (yardım )

    Boss Sayin Edip Akbayrama benziyor
×
×
  • Yeni Oluştur...