Jump to content

SnAke_15

=o=
  • Mesaj sayısı

    293
  • Üyelik tarihi

  • Son ziyareti

SnAke_15 hakkında

  • Rütbe
    SnAke_15
  1. [spo]http://img85.imageshack.us/img85/9842/asasafasdgasdf9gw.jpg [/spo] [spo]http://img88.imageshack.us/img88/4007/asdasd9cw.jpg [/spo] [ Mesaj 01 Nisan 2006, Cumartesi - 16:53 tarihinde, SnAke_15 tarafından güncellenmiştir ] [ Mesaj 01 Nisan 2006, Cumartesi - 16:54 tarihinde, SnAke_15 tarafından güncellenmiştir ]
  2. SnAke_15

    Şu an oyuna girebilen varmı??

    msne döndü ya bişi sorduk cvp yoq
  3. SnAke_15

    Şu an oyuna girebilen varmı??

    Off picalloo '' her cuma aynı topic '' yzıcaağına evet hayır yassan daha yararlı olursun... [ Mesaj 31 Mart 2006, Cuma - 09:02 tarihinde, SnAke_15 tarafından güncellenmiştir ]
  4. SnAke_15

    GM'yim Ben

    Ihhııı sory o zman :))) erdal .. oradamıydı? Ne kopmuştur he :)
  5. SnAke_15

    GM'yim Ben

    Aynı adam banada dün pm attı dediki... --Oyun hakkında bi sorun veya kusurun varmı? --Dedim yoq saol.. --iyi günler dedi Çekti gittii... (Ayrıca rememberme clanından olarak .. sana bişey söyleyim ... ben dupe yapmadım yapmam .... Elimdekini 1 haftalık dm drobunu yakarak yaptım .. eğer olmasa idi edanaya başllıyacktım) [ Mesaj 29 Mart 2006, Çarşamba - 09:07 tarihinde, SnAke_15 tarafından güncellenmiştir ] [ Mesaj 29 Mart 2006, Çarşamba - 09:07 tarihinde, SnAke_15 tarafından güncellenmiştir ]
  6. Çok acil lazımda... harika bi video cektim bana nasıl yapaılacağını BİLEN varsa lütfen söylesin.. ? [ Mesaj 26 Mart 2006, Pazar - 17:15 tarihinde, SnAke_15 tarafından güncellenmiştir ]
  7. SnAke_15

    Her lvl için Gereken ex miktarı..

    hehe var ama Bİlgisayar çöker eğer yazarsam.. :D
  8. SnAke_15

    Her lvl için Gereken ex miktarı..

    heheh :D paylaşmak istedim sadece ..
  9. SnAke_15

    Her lvl için Gereken ex miktarı..

    Espirii anlamadım sorry :)
  10. HER LVL DA Bİ ÜST LVL A ATLAMAK İÇİN GEREKEN EX MİKTARLARI 1 50 2 100 3 190 4 342 5 581 6 929 7 1393 8 1950 9 2535 10 5070 11 6084 12 7300 13 8760 14 10512 15 12614 16 15136 17 18163 18 21795 19 26154 20 52308 21 60154 22 69177 23 79553 24 91485 25 105207 26 120988 27 139136 28 160006 29 184006 30 368012 31 404813 32 445294 33 489823 34 538805 35 808207 36 889027 37 977929 38 1075721 39 1183293 40 2366586 41 2603244 42 2863568 43 3149924 44 3464916 45 5197374 46 5717111 47 6288822 48 6917704 49 7609474 50 15218948 51 16740842 52 18414926 53 20256418 54 22282059 55 33423088 56 36765396 57 40441935 58 44486128 59 48934740 60 73402110 61 132123798 62 145336177 63 159869794 64 175856773 65 193442450 66 212786695 67 234065364 68 257471900 69 283219090 70 311540999 71 342695098 72 376964607 73 414661067 74 456127173 75 501739890 76 551913879 77 607105266 78 667815792 79 734597371 80 808,057,108 Not:Alıntıdır...
  11. marlo hangi serverda oynuon?
  12. ya abi hayalim bu ya sizle paylaşmak istedim .. :D [ Mesaj 21 Mart 2006, Salı - 00:32 tarihinde, SnAke_15 tarafından güncellenmiştir ]
  13. civcivi patlamış tank lazımm
  14. ya abi acele ya humanlar gelicek...
×
×
  • Yeni Oluştur...