Jump to content

Black-ice

=O=
  • Mesaj sayısı

    20.034
  • Üyelik tarihi

1 takipçi

Black-ice hakkında

  • Rütbe
    Black-ice

Son profil ziyaretçileri

1.219 kez ziyaret edildi
  1. Black-ice

    tiktok dayı

    olm anasayfaya girdim aklım çıktı bu ne
  2. Black-ice

    Çinin hemen her konuda batıdan üstün olması

    loex neymiş böyle orta 1 terk falan mı acaba
  3. Black-ice

    UO Outlands

    solo warrior pvm için ne önerirsiniz ufak ufak gireyim vakit oldukça mf build yapmak lazım sanırım? nerelerde gezeyim nerelerde para kasayım? ne gibi itemlere kasayım vs. skill nasıl kasabilirim gerçi pvm yaparak gezerek kasarım diyorum ama öğreneyim onu da.
  4. Black-ice

    UO Outlands

    aynen olması gerektiği gibi şper denebilir runuonun yobaz tetiklemeyen güzel yanları+şper gameplay
  5. Black-ice

    UO Outlands

    orion bilenler bilir eski uonun en teknolojik hali bu ya direk clientini kullanmışlar güzel 144fps akıyor hakkaten. bi daha düz razorla oynayamazsınız bu deneyimden sonra. hele 2001deki 2 gump açınca eskisinin bozulduğu versiyonu düşünürsek gelinen yol baya iyi asd yurtdışındaki şperciler de kaliteli işte.
  6. Black-ice

    UO Outlands

    buranın kendi clienti var sadece razorla entegre çalışıyor razor imkanlarında her türlü makro yapılır en son wouda oynadım orionla. razor bilmiyorum ama ne scriptler yapıyodum. sonra kapattılar orion scriptlerini falan hakkaten boku çıkmıştı.
  7. Black-ice

    UO Outlands

    ya oynayasım var ama işler güçler vakitsizlik + öğrenecek çok şey olması tutuyo böyle arada girip solo pvm yapabilio muyuz para item vs kasabiliyor muyuz mage ya da warrior karakterle öyle bir olayı var mı serverın? ufak ufak gireyim arada canım çektikçe takılayım olmadı
  8. Black-ice

    Rage 2

    çok güzel oyundu bu ya baya zevkle oynamıştım. far cry boş gelmişti sonra.
  9. Black-ice

    UO Outlands

    kurup 2 dolanayım kanıma girdiniz
  10. Black-ice

    Esaret altında oynanabilecek oyunlar

    COD:MW
  11. Black-ice

    Gaming keyboard/mouse

    yıllardır kullandığım g213'den mekaniğe terfi edeyim dedim artık ama logitech vs markalar el yakıyor şu çıktı karşıma https://www.hepsiburada.com/philips-spk8614-mekanik-klavye-mavi-switch-p-HBV000012SPEM şekli güzel fiyatı güzel markası da güzel ama benim düz klavye bundan pahalı o da soru işareti var mı bilen eden alsam mı acaba? philips klavye mi yapıyormuş lan.
  12. Black-ice

    Elder Scrolls Online #3

    ben de tank oynuyodum canım çekti bak şimdi
  13. Black-ice

    Elder Scrolls Online #3

    suark bu oyun skyrimle alakasız bambaşka bi oyun abi. o kafadan çıkabilirsin rahatça.
  14. Black-ice

    17 yıl sonra yeniden, merhaba

    abi bu nasıl bir türkçe bozukluğudur, bunlar nasıl cümleler virgüller cümleleri ayırmaktan çok okuyucunun kafasını karıştırmak için koyulmuş ufak birer tuzak sanki.
  15. Black-ice

    yemege ekmek banmak

    topiğin adını yemeğe ekmek banmak / dipping bread into food olarak değiştirebilir mi bir yetkili

Yasal Duyuru

5651 sayılı kanun kapsamında, Paticik.com, işbu sayfadaki mesajların ve içeriğin Yer Sağlayıcısıdır. Yayınlanan içeriklerden doğabilecek her türlü sorumluluk içeriği üreten kullanıcıya aittir. Şikayet ve talepleriniz için buraya tıklayıp bize ulaşabilirsiniz. Alternatif olarak [email protected] e-posta adresinden bize ulaşabilirsiniz.

×
×
  • Yeni Oluştur...