Jump to content

omersem

=o=
  • Mesaj sayısı

    229
  • Üyelik tarihi

  • Son ziyareti

omersem hakkında

  • Rütbe
    omersem

Son profil ziyaretçileri

Son profil ziyaretçileri bloğu aktif değil ve diğer üyelere de gösterilmiyor

  1. omersem

    V Rising

    Harvey ilk olarak istediği için key i ona gönderdim. herkese iyi oyunlar. Oyun ile ilgilenenler için ; 3 tip mod var. PVE - PVP - Full Loot PVP FUll loot rağbet gören fakat önermem. oyunu bilmek lazım yoksa 1 haftalık emek bir anda buhar olabilir tabi tam tersi de geçerli 🙂 oyunda combolar çok önemli. hangi combo serisi kullandığınız yani build önemli. 2 kişi iseniz combo vombo işi kolaylaştırıyor.
  2. omersem

    V Rising

    Selam V Rising , vampir temalı bir yarı mmo 17 mayısta EA girecek 10 - 15 mayıs arasında betası var son kez. Fazladan bir key verdiler steam için. NDA kuralları var yayın ve görüntü almak kesinlikle yasak. İlgilenen varsa DM atsın vereyim key. oyun site link aşağıda. https://playvrising.com/
  3. omersem

    Fractured

    marsa giden birisi sana marsta hiç insan yok diye bilgi verse sen ? mi yazacaksın ahahahaa buda iyiymiş 😄
  4. omersem

    Fractured

    https://fracturedmmo.com/fractured-online-roadmap/ Hemen hemen hergün update geliyor. İlgilenenler için önemli olabilir: oyunda hiç türk yok.
  5. omersem

    Fractured

    yukarıdaki videolara göre çok geliştirmişler. bayaa content ve çeşitlilik var şu ana kadar parasına değdi benim için.
  6. omersem

    Fractured

    Glyph den oyunun en düşük paketini almak lazım beta için.
  7. omersem

    Fractured

    Oyunun release e kadar kadar betası açıldı. content aşırı genişletilmiş durumda. oynayan türk oyuncu var ise haberleşlebiliriz.
  8. omersem

    Elden Ring geliyor (Sabbaha kadar burdayız olm)

    Bütün Hikaye Türkçe izlemek isteyen olursa.
  9. omersem

    Broken Ranks

    Yeni Bir mmo. Bugün download için açıldı 25.01.2022 de serverlar açılacak bir göz atın derim. Değişik bir model olmuş. combat system tarz benim ilk defa gördüğüm bir model olmuş. göz atın derim. https://brokenranks.com/
  10. omersem

    New World - (Pati > CaerSidi / Covenant)

    standart
  11. omersem

    New World - (Pati > CaerSidi / Covenant)

    oyunda merak ettiğim bir kaç şey vardı bakayım diye açtım sayfayı 🙂 baya eğlendim. bu kadar güzel grafikli oyun yapsam bende binek koymazdım belki sonra. binek koysa herşey çok hızlı gametime kısa yorumları olurdu. pvp ağırlıklı olsa pve yok oyunda görev yapamıyoruz olurdu. ......................... 600 k ortalama online ortada bir başarı var. siz yazmadan ben yazayım " o kadar paraya herhalde o kadar olacak" 😄 level 45 ten sonraki dungeonlar efsane olmuş bosslar filan hakkaten zorluyor. dungeon grafikleri ışıklar çok güzel. film izler gibi hikayeleri var dungeonların. ama tabii bütün gün dünyada yürümek çok mantıksız. bende ıssız bir adaya gemici olarak düşsem ilk yapacağım iş bir vendor bulup at almak olurdu. oynamayın zaten iron ore kazan 100.000 tane noob var etrafta 1 kişi eksik güzel olur 😄 GG Yok olmamış bence de. ( game screenshot )
  12. omersem

    New World - (Pati > CaerSidi / Covenant)

    millet amazon server master dünyadaki serverlar bu adamlara ait hiç problem olmaz dedi. adamlar milleti resmen kekledi . 8k sıra nedir yahu. rezillik desem kimin umurunda. kargo firması oyun yaparsa budur. Oyun çok güzel herkese tavsiye ederim ama oynayamıyorsun ayrı konu 😛
  13. omersem

    New World - (Pati > CaerSidi / Covenant)

    Herkesi memnun etmenin bir yolu yok zaten. aman anladığım kadarı ile dre , sama , gibi olumsuz fikirde olanlar oynamayacak oynunu.
  14. omersem

    New World - (Pati > CaerSidi / Covenant)

    Sırtında ok kalkan medium zırh demir omuzlukla çantasında bi dolu envanterle karakterin yüzemediğini hiç fark etmemişim ya ben oynarken. olurmu lan böyle saçmalık yok kesin oynanmaz. Yüzmesi lazımdı yüzemese bile suya girince boğulmasın olmadı uçsun. hala bu oyunu savunanlar var. ahaha 😂😂😂 güzelmiş.
  15. omersem

    New World - (Pati > CaerSidi / Covenant)

    Bu janjanlı ışıklı mışıklı japon oyunlarının combatını arıyorsanız yok. Benim çok hoşuma gitti combat mekanikleri. Öyle ben nerdeyim lan göremiyorum büyüden skillden bişey durumu yok. Herşey net sade. Tabi zevk meselesi. Herkesi memnun edecek bir mmo gelene kadar beklemek iyi olabilir. Şöyle craftı derin combatı aksiyonlu ama sade hikaye güzel grafikler doyurucu. Sağlam serverlar. Bekleyelim bakalım.

Yasal Duyuru

5651 sayılı kanun kapsamında, Paticik.com, işbu sayfadaki mesajların ve içeriğin Yer Sağlayıcısıdır. Yayınlanan içeriklerden doğabilecek her türlü sorumluluk içeriği üreten kullanıcıya aittir. Şikayet ve talepleriniz için buraya tıklayıp bize ulaşabilirsiniz. Alternatif olarak [email protected] e-posta adresinden bize ulaşabilirsiniz.

×
×
  • Yeni Oluştur...