Jump to content

Merhaba patiler. Yeni sisteme hosgeldiniz. Hemen BURAYI okuyun.

 

Xenus

=o=
  • Mesaj sayısı

    12.317
  • Üyelik tarihi

  • Son ziyareti

Xenus hakkında

Son profil ziyaretçileri

Son profil ziyaretçileri bloğu aktif değil ve diğer üyelere de gösterilmiyor

  1. Xenus

    Epic Games Store exclusivity meselesi

    yetmez ama epic zaten. google, amazon vs. de benzer modelle girsin pazara da canlansın ben sevinirim. doomsayerların aksine sisteme para girişi, yeni rakip girişi gayet faydalı. developerlar mutlu size ne oluyor? her değişim gibi insanlar nefretle yaklaşıyor. korsanlarım diyenler çocukça. korsanlayan zaten korsanlayacak boş laf. adamlar bunu bile bile giriyor pazara. tayyipsiz yaşama şansımız yok, ama sanal dünyada korsan var. gerçek dünyada her ürünü her dükkanda bulabiliyor musunuz? paid mod dalgası gibi destek yok zaten, redditekiler bile olayın steam circlejerk olduğunu anlamış. spyware olayına da inanmıyorum. google, facebook ne kadar privacy ihlali yapıyorsa anca o kadardır. info scrapelemeyen firma mı kald aklıma gelmişken epic en azından başarılı klonlamış, card game bandwagonına atlayıp faillemiyorlar valve gibi. yolunu kaybetmiş valve belki adam olur. outer worlds draması da baya komik. egs dışında windows store'da da varmış. AH ŞU STEAMCİ ZİHNİYETİ
  2. Xenus

    JoJo's Bizarre Adventure (JoJo no Kimyouna Bouken)

    op'i ben de beğenmedim. FIGHTING GOOOOOOLD iyiydi. bi de fazla spoiler varmış ilk izleyişimde farketmedim gerçi.
  3. Xenus

    Oyun Tube Thread

    https://store.steampowered.com/app/1043810/Tactical_Breach_Wizards/
  4. Xenus

    Epic Games Store exclusivity meselesi

    biased af. geçmişte iyi şeyler yapıp hala onun kaymağını mı yesin steam 100 yıl boyunca. gaben atatürk mü oldu asdf. adamlar kapitalist bi corporate abi. bana göre moba da kanser, battle royal de kanser, kart oyunları da kanser. niye mmo çıkmıyor diye hayıflanıyorum. başarılı business practice uyguladılar diye firmalara hater olacak değilim. yeni nesil embesil ise firmaların günahı ne? good guy valve, evil chinese bad yapan steam fanboyları. ikisine de nötr olun para baydığınız servise karşı diyorum. paranoyaklık yapmadan önce zaman verin. hali hazırda şuan oyunun steam'de belirmemesi dışında ne gibi bi zararı var? fiyatları yazdım gayet friendly. denuvo'nun bile çok rahat korsanlandığı ortama giriyor adamlar ama yok şöle olcakmış darth sidious ya da tayyip gibi başımıza çörekleniceklermiş. paid mod dalgasında hali hazırda ne zararı var sorusunun cevabı yukarıda yazılmış dün beleş olan mod, bugün paralı oldu bi anda. sosyalist communityi kapitalist düzene sokturmaya çalıştılar %80 komisyonla bi de. 100 sene daha oyun çıkarmazdı tepki yemese valve.
  5. Xenus

    Outward

  6. Xenus

    Kono Subarashii Sekai ni Shukufuku o!

  7. Xenus

    ŞAMPİYON 2018-2019 Sezonu Genel Tartışma

    bu da safça olmuş. dursun'un ekibi güçlü hazırlık içerisinde, kongrede ibra etmeyebilir cengiz'i, gs tekrar seçime gidebilir diye biri söylüyordu. mehmet demirkol muydu ne hatırlayamadım.
  8. Xenus

    Epic Games Store exclusivity meselesi

    ya illa steam, egs fanı ya da haterı mı oluyoruz? firma ile bi duygu bağlantım mı olması gerekiyor. vampires 2'e ateşledik daha yeni. ben işimi, eğlencemi görmeme bakarım. beğendiğim tarafını överim. paid modü, yüksek fiyat gibi şeylerle gelirse de gömerim. başlık açılmış yazıyorum zaten yapılan tantanının saçma olduğunu düşündüğümden sadece. ama olan düzeni bozmak zor. 500+1 oyun mu olsun. 500 bi yerde 1 baska yerde 2 client mı çalışsın? ocd trigger tüketici için.
  9. Xenus

    Epic Games Store exclusivity meselesi

    yahu gog'da free drm olan oyunun aynısını sırf steam'deki arşive eklensin, arşiv daha da dolsun diye drmli olarak steam'den alıyoruz ki herkes bunu yapıyor, ben de yapıyorum. silph zaten bakınız gog var başarılı ama diye gelene kritik vurmuş. https://www.gamesindustry.biz/articles/2019-02-25-gog-lays-off-around-a-dozen-reportedly-due-to-financial-trouble world war z'e baktım. US 35 dolares bize 119 lira. dolar kuru 3.4 tl'ten alınmış yani steam gibi tr'e uygun fiyat politası uyguluyor demek ki. uplay - origin cart curta göre artı. ama tekel olup KAZIQ satıcaklardı di mi? şu steam'e yapılan yıkama yağlama tam /r/latestagecapitalism örneği ya. paid mod fiyaskosu bile hala akıllandırmamış insanları.
  10. Xenus

    ŞAMPİYON 2018-2019 Sezonu Genel Tartışma

    https://www.ntvspor.net/futbol/mustafa-cengiz-ve-yonetimine-ibra-soku-galatasaray-secime-gidiyor-5c969085e3bdca1768169bf9 mustafa cengiz gg olmuş
  11. Xenus

    Persona 5 (Best RPG of 2017)

  12. Xenus

    Özgür Dünya (2019)

    zula the movie. jahrein asdfg
  13. Xenus

    Pic Thread (Definitive Edition)

    WE ARE GOOD BOYE
  14. Xenus

    Epic Games Store exclusivity meselesi

    tüketici kafasıyla bakıyorum zaten. allayıp boyayıp, romanticist gibi yazmıyorum. steam'de 500 küsür oyunluk arşivim var. isterse egs'de her yeni oyun %20 indirimli çıksın, satışların aslan payı yine steam'de kalır. (ki o da imkansızmış arka sayfalarda yazıldı ya exclusive yapıcak ya da steamle aynı price tag ile çıkarıcak.) ben de zamanla aynı indirimin steam'e gelmesini beklerim ki arşive ekleyeyim diye. zaten %50+ indirim bekliyorum genelde artık, tr store kıyak fiyatlı çıkmazsa. hepimiz de böyleyiz, patient gamer liginde ama en çok ses çıkaran da bunlar. zaten çıktığı an bas geç yapan adama farketmiyor bile bu olay. sryguysimplayingouterworlds diyor geçiyor. timed exclusiveler 1 senelik zaten indirimli bi şekilde steam'e gelir o zaman alınır yani. başka türlü çekemezsin müşteriyi, clientı yükletemezsin gaming kitlesine.
×
×
  • Yeni Oluştur...