Jump to content

Tyrion

=o=
  • Mesaj sayısı

    711
  • Üyelik tarihi

  • Son ziyareti

Tyrion tarafından gönderilen her şey

  1. Tyrion

    türkiye vs israil vol 2- iplerin kopuşu

    Yapma ya demek öyle,yaw hakkaten kaşınmış gemideki siviller abi..! Bırak alınlarından yada enselerinden vurmayı ben olsam 2 zodyak arasına zincirle bağlar, kolları bacakları kopana kadar ters yöne yüzdürürdüm..! O derece haketmişler ölmeyi..! /helalteam zzzzrail
  2. Tyrion

    Sons of Anarchy (2008) - FX

    Çok ağır bi spo. değil, keza;
  3. Tyrion

    Sons of Anarchy (2008) - FX

    /agreed
  4. Tyrion

    Sons of Anarchy (2008) - FX

    Öyle birden söyleyince çok ağırıma gitti abi yaa.
  5. Tyrion

    Sons of Anarchy (2008) - FX

    "Çocugun annesi" dediğin adamın karısı oluo, gelip seni mi düdüklesin?
  6. Tyrion

    Yeni Askerlik Aciklamasi

    Her allahın günü şehit var memlekette, Atatürk gelse çıkaramaz o bedelliyi şu an için.
  7. Tyrion

    Şöyle bir şarkı vardı neydi o?

    heh işte bu,vaniLLe abimsin yaa, /salute
  8. Tyrion

    Şöyle bir şarkı vardı neydi o?

    Koro moro yok hacı naptın karştrma, Teypte kaset çalıo millet çıldırıyo işte.TIrım tırım titriyolar eller ayaklar ayrı oynuyo falan..
  9. Tyrion

    Şöyle bir şarkı vardı neydi o?

    Köşeye kadar bi el atın patiler; bi parça vardı, ee klibinin başında bi kulubede adamlar duruyor teybe bi kaset koyuyorlar, sonra başlıyorlar şarkıyla çoşmaya, tırım tırım titriyolar falan, noluyo lan bize gibisinden sonra kulübeden müzük cıkıyo sokağa dökülüyo seyyar satıcılara ablalara abilere teyzeler bulaşıyo ,acayip hareketli bi parçaydı, çok açıklayıcı diil de bi bakın dolanın belkim bulursunuz bea..
  10. Tyrion

    organizasyon trolu jimmy jump

    Biraz daha çalışırsa Remi Reyiz'in padavanı olabilir.
  11. Tyrion

    341. Dönem (Ağustos 2011) KD. ve YD. Subay Adayları

    ahah abi bunlar bişey değil uzun dönemler bunun bi hesabını yapıyo kafayı yersin, aynı yılda bu izin bir kere verilio adamlar bundan yırtmak için yıl bitmeden izin kullanıp ertesi yıla yol izni resetlensin diye ne taklalar atıolar, +1 gün diyo insan nolur falanda inan batıyor adama, 450 gün askerlik yapan adama bölük astsubatı "ilk acemi birliğine teslimn olurken 1 gün geç gitmişsin yeniden hesapladık +1 daha yapacaksın" demiştide angaralı bebe votka/vşineyi çekip gece ana avrat saydırıyodu millete, neyse ki denetlemede atış birincisi olması hürmetine adamı affettiler de öyle yırttı,
  12. Tyrion

    341. Dönem (Ağustos 2011) KD. ve YD. Subay Adayları

    ya benim tecil de bitiyor temmuz sonuda sevk tehirim ekim gözüküyor . yani ağustos da basvurup ekim de gidiyoruz sanırım biz Hayır. Agustos da başvurup aralık celbinde paketleniyorsun, Kasım oratasından sonra şubene gidip dosyanı eline tutuşturuyorlar, 1-2-3 aralık tarihlerinden birinde gidip söylenen yerde sınava giriyorsun, 8-9-10 tarihlerinde internetten nereye düştüğünü öğrenip en geç 12 aralıkta birliğine teslim oluyorsun.11'inde gitmenin bi yararı yok ama 13'ünde gitmenin zararı çok olabiliyor, geç gidersen geç gittiğin gün kadar fazla askerlik yapıyorsun ama şansızsan bununla kalmıyorlar mazeretsiz geldiğin için ufak bi dava gibi bişey açılabiliyor para cezasına çeviriyorlar falan, benim devre uçak biletleri çok pahalı diye Bursa'dan Erzincan'a otobüsle gelmişti 520TL ceza kesilmişti.tabi her yerde böyle olacak die bi kaide yok ama güne güne mantığı asla sekmez o kesin. Terhis tarihinde Mayıs 16-17 dir,neden? yol izni 2 gün olanlar 155gün, yol izni 1 gün olanlar 156 gün askerlik yapar(tabi hiç bir şekilde mazeret dağıtım vs. izni kullanılmadığı takdirde). Bu çok önemli bi detay +1 gün fazla askerlik yapıp yapmamanızla alakalı, "Lan nolur 155 yapmışım +1 gün napar" demeyin o 1 gün adama bi koyar ki delip geçer. Şimdi bu "yol izni" denen meret askerlik yapacağınız yerin ikamet ettiğiniz yere olan uzaklığı ile alakalıdır bu durum orta nokta aşağı yukarı "Ankara" olarak kabul edilir, Misal benim ikamet İstanbul, birlik Erzincan'dı yani +2 cepte, Eğer benim ikamet Kayseri, Antalya falan olsaydı +1 veiryorlar, bü yüzden birliğinize teslim olduktan sonra kayıt yaptırıken ikamet adresinizi birliğinize yazdırırken buna dikkat edin, kütüğünüzün bağlı olduğu memleketten yazdırma zorunluluğunuz yok ama aynı zamanda irtibat adresi olduğu için bilgilendirmeler bu adresi yapılır, misal Diyarbakarı a düştüyseniz kütüğünüz Adanay'sa, eğer varsa Marmara veya Ege bölgelerinde herhangi bir ilden, dedenizin nenenizin emmioğlunuzun vs. adresini verin, Marmara yada Ege de askerlik yapacaksanızda tam terzi istikametteki akrabalarınızın adreslerini verin. Çoğu asker bunu nerdeyse terhisine 1 ay kala falan öğrenir ama iş işten geçer kayıt yaptırırken verilen adresi değiştirmeniz baya zordur 40 takla atsan yemezler adamlar.Ha bide bunu yaptınız +2 kazandınız diyelim millete anlatmayın ben böyle yaptım diye hır çıkar sölemedi demeyin,
  13. Tyrion

    Sons of Anarchy (2008) - FX

    yeni sezon atarları baya iddialı olacak gibi; "Irish SOA" Vs. "Russian Vory V Zakone"
  14. Tyrion

    Sons of Anarchy (2008) - FX

    Tam süfer oldu ya bu. progamer patide terazi/rep olaydı abanırdım kırana kadar. Kendine bi GAGOZ söyle benden.
  15. Tyrion

    341. Dönem (Ağustos 2011) KD. ve YD. Subay Adayları

    Önce balıkesire falan alırlar muhtemelen orda 75-90 gün arası ciddi ciddi yardırırlar, spor,yanaşık düzen ,eğitim, intikal muhabere zaten abarov LvL da, üstüne gece dersleri (45 günde iç tüzükle, muhabere taktik eğitimi veriyolar, hemen her gece 2-3saat arası) Sonra dağıtımın çıkar birliğine katılırsın, şanslıysaaan garnizonu olan bi yere düşer mesai saati Sb.ordu evine gidersin. ha yoksa birliğinde kibrit kadar bi odada kalırsın.Senden evvelki aztğm. sana üzerindeki zimmeti bi an evvel geçirmenin derdine düşer, sende zaten seve seve! alırsın onları :) Sora "lan bana ne zimmetlediler" diye listeyi eline alırsın sayfalarca bide üstüne "denetleme var, zimmet envanteri cıkarılsın ve sayılsın" die emir gelir araki bulasın nerdeler, gidipte "bulamadım/yok" da diyemezsin tefe koyarlar adamı "lan zimmeti alırken üstüne baksaydın" derler sora başlarsın kayalara sürtmeye, ayda en az 4-5 nöbetin olur onlarında 2 si cmts. ve pazar gelir.ama her nedense sadffs ,mutlaka üstlerinin hafta sonu nöbetleri ani bir durum sonucu senin hafta içi nöbetinle paraflanır vs.vs. bi sürü işte. En güzel yanıda Seninle aynı tertipte gidenlerin terhis oluşlarını nemli gözlerle izlersin sonra senden sonraki tertibin terhis oluşunu küfrederek izlersin, onlardan sonra 1 ay daha sürttürüp sonra teskere alırsın. Kısa dönem git 27-29 gün arası sağa-sola dön sonra yemin, sonra bi takımın yazıcısı cvçş. bi zıkkımı illa olursun 4 ay sallarsın başını günün gelir "alın kepinizi sevim hepinizi" dersin basar gidersin.
  16. Tyrion

    The Human Centipede

    Abi ben bu filmin prodüktörü olaydım, baktım boka sarıyo film yönetmene "lan mayk sıctın mk, bari iki karı iki lauk var ordan filmi pr0n'a çevirelimde paramızı kurtaralım" derdim muhtemelen.
  17. Tyrion

    Uzayli pati

    ilk fleet 101 ve ufak bi 0.2 gezintisi için Suark captana tşkr. `,-) a.k.a behzat.!
  18. Tyrion

    Amon Amarth Fail

    5 sense sonra izleyip, "asdasd ne malmışız abiii.." diyecekleri bi anıları olmuş negzel..
  19. Tyrion

    Yeni Server ?

    Haklısın aslında zaten Hurricaneye binmeye 1-2 gün var, da işte canına yandım gemisinin boşu 25m civarı 2 günde train edip binememek koyar adama, artık riftere binip mission yapmaktan gına gelmişti,neyse artık sıkacaz dişimizi 1 hafta falan salvage vs. biriktirecez.
  20. Tyrion

    Yeni Server ?

    Koydum kenara bonusları `,-) saol, şimdi eski acc.da olan iskleri,"plex için 4 saat açın" fonksiyonunu kullanarak açıp yeni açacagım acc. transfer edebilirmiyim ship vs. falan? Yoksa trialin isk,item vs. transfer optionu yokmudur?
  21. Tyrion

    Yeni Server ?

    Genel bi mmo-argosu cokda takılacak bişey değil ama madem ayar oluyosun, kasmak, geliştirmek /fixed
  22. Tyrion

    Yeni Server ?

    yok o kadar eski bi acc. değil max. 2-3 aylık falandır.
  23. Tyrion

    Yeni Server ?

    Slmlar, ayrı başlık açıp çöp yapmak istemedim,Steam amcanın indirimden aldım oyunu, eski trial acc. var, Matari char, 1m civarı SP si ve 25-30m arası isk var BC ye binmek için 1-2 gün kassa yeter(de tabi 25m'ye fitli Hurricane zor).Acaba bu acc. mu açtırsam yoksa Buddyİnvite ile 21+30 yapıp en baştan mı kassam? Bi tavsiyede bulunursanız sevinirim.
×
×
  • Yeni Oluştur...