Jump to content

ismetto

=o=
  • Mesaj sayısı

    199
  • Üyelik tarihi

  • Son ziyareti

ismetto tarafından gönderilen her şey

  1. ismetto

    ROR'da toplanıyoruz.

    https://discord.gg/EFjbtd Oyunda Blacklist Guildi ile iletişime geç, genel olarak 21:00 den sonra herkes oyunda
  2. ismetto

    ROR'da toplanıyoruz.

    Şu an 11 - 12 kişi olduk. Oy çoğunluğu ile Destroda toplanma kararı aldık. Kasılmış olan charlar var çünkü gelmek isteyenler https://discord.gg/srk9h9 discorddan iletişim kurabilir. Genelde akşam 21:00 den sonra oyunda oluyoruz.
  3. ismetto

    ROR'da toplanıyoruz.

    Merhaba, ROR order tarafında toplanıyoruz. Sohbet, muhabbet.. hoşgeldin, hoş gittin eski oyuncular olarak 6-7 kişiyiz. Herkesin gearları yeni ve sıfırdan başlıyoruz. Order tarafı - Guild "Glans" Katılmak isteyenler için discord; https://discord.gg/srk9h9
  4. Arkadaşlar ben malesef bu süreçte işsiz kaldım. SGK, İşkur ve Kaymakamlık gitmediğim yer kalmadı.. Sonuç yok. 2 gün öncesi için beyan edilen işsizlere ve işsiz kalanlara yardım başvurusunu; www.acikkapi.gov.tr den yapıyorsunuz. Ben başvurdum lakin şu anlık ses soluk yok. Sizde yorulmayın diye buradan paylaşmak istedim. İyi, sağlıklı günler Korona virüs yardım başvuru
  5. ismetto

    An İtibariyle

    Popülasyon süper lakin, lagdan oynanmıyordu.. RvR https://www.youtube.com/watch?v=dN9qBo4mFVc 2Hand Choppa https://www.youtube.com/watch?v=CCJPPAXPnME&t=47s 1Hand Choppa Off https://www.youtube.com/watch?v=j1NKyKNnhtQ 1Hand Choppa Def https://www.youtube.com/watch?v=52vNSJlOK6I&t=44s
  6. ismetto

    Return of Reckoning

    Chosen https://www.youtube.com/watch?v=7skWb2OXHI8&feature=youtu.be
  7. ismetto

    Return of Reckoning

    Oyundayım Gençler :) Choppa / Chosen Hazır. "Phalanx(Destro)"
  8. ismetto

    Bel fıtığı, sırt ağrısı, skolyoz ve Yüzme

    yuzelim.com a göz atın fırsat ve kampanyalar için.. 27 Şubatta başlayacak. Saygılar..
  9. ismetto

    GoPro Studio Template Problemi Win10

    win 7 ye geri döndüm sorun kalmadı... :sss
  10. ismetto

    GoPro Studio Template Problemi Win10

    https://www.youtube.com/watch?v=YO7ZvS86rVI
  11. ismetto

    GoPro Studio Template Problemi Win10

    Hata resmi tıkla Valla bilmiyorum. Acil yardım lazım
  12. Selam arkadaşlar windows 7 den win10 a geçtim. Gopro studio template kısmı yüklenmiyor. Video edit barı açılmıyor. Bilgisi olan paylaşırsa sevinirim. Kafayı yicem büssürü şey denedim. Teşkler
  13. ismetto

    kıtalararası yüzme yarışması ve ben ve fitness

    Pullboy bacak ve kalçanı kaldıracak zaten aynen sabit düz duracak bacaklar.. Bence Kurbağalama yerine Sırtüstü daha iyi. Kurbağalama biraz tembelliğe kaçma bence :)
  14. ismetto

    kıtalararası yüzme yarışması ve ben ve fitness

    Dinlenme kafaya göre yapılmaz.. Uç noktan nabzına göre yapılır. Şu kadar dakika da şu kadar yüzdüm.. Burdan yorum yapamam tekniğin nasıl hatan var mı yok mu bilemem ki.. Dayanıklılık Antrenmanı Örnek 600 metre Isınma 200 metre Bacak Kordine (Ayak Tahtalı) 2 x 100 Serbest Yüzme (Pullboy kullanılacak) ------------------------------------------------ 2 Set Yapılacak 2x100 Karışık Yüzme (25metre Kelebek) (25metre Sırt) (25metre Kurbağalama) (25metre Serbest) 200metre Serbest teknik Yüzme ------------------------------------------------ Soğuma 100 metre Total : 1900metre (Pullboy : Bacak arasına yerleştirilen köpüğümsü metaryeldir. Bacak arasına yerleştirilir. Bacaklar kullanılmadan sadece kolla yüzülür.)
  15. ismetto

    Bel fıtığı, sırt ağrısı, skolyoz ve Yüzme

    Özet olarak hareket hiç durmuyor, ağrı noktasına kadar hareket devam edecek. Vücudun girmiş olduğu pozisyon, açı, çalıştırmak isteğin kaslara yönelik ayarlamalısın. Zaten merak etme hepsi çalışacak :)
  16. ismetto

    Bel fıtığı, sırt ağrısı, skolyoz ve Yüzme

    Hareketin şiddeti, hızı kişiye göre uyarlanmalıdır. Bu egzersizler bel kaslarını güçlendirmek için setler arasında yapılmalı. 1 tur yüzme 10 - 20 - 30 kalçadan destek alarak diz çekme.. Senin kuvvetine göre setler düzenlenmeli.. Hareket halindeyken acı duyduğun nokta kas yapısının acı eşiğidir. O noktada harekete devam etmen lazım acı eşiğini geçtiği yerde kasa zarar verirsin. Sonrasında kas kuvveti kazandığında veya hamlık dönemi atlatıldığında, fark edeceğin şey ağrı veya acının kaybolması olacak o zaman anlayacaksın ki bel kasların belli bir noktaya gelmiş ve iyi yönde ilerliyorsun.
  17. ismetto

    Bel fıtığı, sırt ağrısı, skolyoz ve Yüzme

    Önce tekniğini toparlaman lazım.. Skolyoz hangi açıda? Hangi yöne öğren ve doktorun belirlediği kas gruplarını, antrenör yardımıyla geliştir hem sağlığın hemde yaşam kaliten kendin için yapacaksın. 40 / 45 li yaşlarda daha büyük problemler yaşarsın. Umarım hemen toparlarsın.
  18. ismetto

    Bel fıtığı, sırt ağrısı, skolyoz ve Yüzme

    Açıklamasını oku videonun setler arası yapacaksın. Suyun kaldırma kuvveti olduğu için bel kaslarını çok rahat çalıştırabilirisin. Gülmez kimse merak etme havuza gelen kişilerin nerdeyse 10/7 si fıtık skolyoz boyun fıtığından geliyor. Hatta örnek olursun.
  19. Devamı gelecek.. https://www.youtube.com/watch?v=cCf-qtyMHUw
  20. ismetto

    kıtalararası yüzme yarışması ve ben ve fitness

    Selam ahali yaptığım son çekim.. Yakında daha üst düzey yüzücülerde dahil olacak umarım.. https://www.youtube.com/watch?v=JXNi2Ynx7YA
  21. ismetto

    kıtalararası yüzme yarışması ve ben ve fitness

    Ne kadar iyiysen kaybedersin be kardeşim, şöyle bir gerçek var ki hatunlar bizi seçiyor. Kendine olacan yapay takılmıcan bulur biri
  22. ismetto

    kıtalararası yüzme yarışması ve ben ve fitness

    Öncelikle bu işi yapacaksan : - Kararlı, - Planlı, - Sigara, alkolsüz, - Islanmayı seveceksin, savaşma seviş benimle mantığı - Haftada en az 3 gün antrenman için işini gücünü ayarlayacaksın, - En az " 6 Ay " öncesinden hazırlıklara başlayacaksın. Yüzmek bireysel spordur. Sıkıcıdır bir o kadarda eğlencelidir. Kondisyon sağlandığında veya yeterli kapasiteye gelindiğinde eğlenceli olmaya başlar. Şair demişti " Herkes fitnes, yoga veya plates yapar ama herkes yüzemez " taşak bi yana Öncelikle 100 metre derecelerini öğren bunu geliştirmeye çalış zaten zamanla hedeflerin yükselir. Antrenmanın 15 dakikasını kısımsal olarak kas kuvvetini arttırmak için ayır. Herkes kendini bilir. Eksiklerine yoğunlaş, kol tekniği, bacak kuvvetini arttır. Ana sette dereceli setler yap mesela 6 tane 100 metre gibi.. Her yüz metrede dinlenmeni nabzına göre ayarla.. Az setlerle patlayıcı kuvvetini arttır mesela 8 tane 50 metre gibi kuvvetli olacak dikkat etmen gereken "NABIZ" dır. Suda kayma kordineleri yap az kolla yüz.. Arkadaşlarım bu iş biraz ayrıntılı ancak bu kadar yazabilirim. Yolunuz açık, dizleriniz dayanıklı olsun. :) YüzmeFit sosyal ağı takip edin az destek lazım.. Yapan yok türkiyede yeni yeni amatörce başlıyorum işte.. sevgiler saygılar..
  23. ismetto

    kıtalararası yüzme yarışması ve ben ve fitness

    Eldar ☺ yıllık program paylaşmak isterdim lakin yuzme fitness yoga plates gibi degil kişinin fiziksel özellikleri yüzdüğü dereceler gerekli bu sadece küçük örnek bir programdı ☺ Bu arada 5 yaş yüzme göz atın ☺👍 Yüzme 5 yaş kursiyer
  24. ismetto

    kıtalararası yüzme yarışması ve ben ve fitness

    Ön elemelerde en iyi dereceye göre alım yapılacakmış.. Yani ortalama 800metreyi 12 dakika gibi yüzmen gerekecek
  25. ismetto

    kıtalararası yüzme yarışması ve ben ve fitness

    Fitnessda bacak ağırlıklı çalış.. %100 Esnetme yap yoksa yüzemezsin.. Kas kütlesinin artması, dezavantajdır. Suda kaymanı engeller. Yağ oranını öle çok çok düşürme.. Suyun kaldırma kuvveti kası kaldırmaz, yağı kaldıracağı için.. vs vs vs..
×
×
  • Yeni Oluştur...