Jump to content

Myrica

=o=
  • Mesaj sayısı

    1.029
  • Üyelik tarihi

  • Son ziyareti

Myrica hakkında

  • Rütbe
    Myrica

Son profil ziyaretçileri

504 kez ziyaret edildi
  1. Myrica

    Star Wars: The Clone Wars (2008) - CN

    piratebayda episode 6 dışındakiler indirilebilir. Episode 6yi da redditten bir link attılar öyle buldum. Efsane bir 3 hikaye yapmışlar sezonda, ahsokanın ilk hikayesi biraz sıkıcı olsa da, coruscantta yaşayan standart bir insanın sorunlarına iyi değinmiş. son 3 bölüm zaten efso. ahsokanın maceralarını anlatan yeni bir seri yaparlar umarım.
  2. Myrica

    Borsa - İmkb - Sermaye Piyasası başlığı...

    bu konuyla alakalı çok değişik fikirleri içeren yazılar var yalnız. Ekşide olsun diğer yerlerde olsun. Hepsinin ortak yani temettü geçmişi olan 4 5 şirketten hisse alınması gerektiği. Yıllık yüzdelerde %5-8 arası. ayrica dünyadaki tek borsa istanbulda değil. Aracılar sayesinde her yerden hisse alınabiliyor. Temettü değil ama arkadaşım eurobonddan %5 kazanıyor yıllık.
  3. Myrica

    WoW Classic Ana Konu

    yahu adam keyfine video koymuş, herşeyini eleştirmişsiniz. oynayan kendisi, isterse keyboard turner olur, isterse backpedal yapar, kime ne? adam keyfine oynuyor. Zaten *ben twitchten para yapmak istiyorum* dese ona göre konuşulurdu. classicte şu an mc/ony/zg pugları yapiliyor. Bazen guildler bwl pug yapiyor. Lakin bu aq40'a geçmez, en fazla aq20 pug olur. Zaten bwlden sonra işler ciddileşeceği için, böyle oomkinmiş,retri palaymış falan almaz guildler. Belki 1 tane, o da çok zor bir belki.
  4. Myrica

    Borsa - İmkb - Sermaye Piyasası başlığı...

    neden hiç kimse temettü emekliliği hakkında birşey yazmamış ona şaşırdım. hadi bakalım türkiyenin elit, eğitimli kesimi, detaylı bir yazı bekliyoruz temettülerle alakalı.
  5. Myrica

    İş hayatı ana başlık

    20 kişi lol 😂😂 herkesi kendin gibi zannetme.
  6. Myrica

    İş hayatı ana başlık

    alaskada çalışmaya gidecektim geçen yaz olduğu gibi, patladı. Kanada limanları kapattı temmuza kadar, seattle'da kapattı, zaten başka yerden gemi kalkmıyor alaska sezonu için. patronda temmuz başına kadar limanlar açılmazsa dükkanı açmıcam dediği için bekliyoruz. Sezonun yarısını kurtarırsak kar. geçen yaz 1 milyon müşteri gelmişti, bu sene 1.3 milyon bekleniyordu. Gemiye gideyim desem onlarda patladı lol. Neyseki ayakkabı kutusunda döviz var, sıkıntım yok. lakin 2021 gemi bookingleri çok yükselmiş sektörde, deli gibi geri dönüş olacak. Gemilerdeki sağlık kurallarını değiştirirler, biraz daha sıkı olur, PR'ini düzgün yaparlar, bitti gitti eski tas eski hamam. ABD'de gayet iyi iş yapan zincir mücevherat magazasının müdürü arkadaş new orleansdaki dükkanını 2 gün önce açtı(5 eyaletle beraber), işler pre-virus zamanlarındaki gibi diye raporunu verdi. *her bok değişecek ağğğbi* diyen tayfa vardı her yerde, onlarda patlamış oldu. Kendi sektörüm açısından türkiye için konuşursak, zaten trde lüks mücevher sektörü olmadığı için(lol), pırlantacılarda online satabilenler satiyor, gerisi patladı, dünyada lüks harcama azalmadı ama(mücevherat veya diğer şeyler, farketmez). Zaten kömürü pırlanta diye satiyorlardı ülkede genel olarak.
  7. Myrica

    Shadowlands Ana Konu

    allah allah hiç konuşmadım o karıyla ciddi ciddi zaten classic oynuyorum da. o templeların adları ne? googleda bişey çıkmadı
  8. Myrica

    Shadowlands Ana Konu

    wow cosmologyde var evet. lakin azeroth içinde expansion yapılacak sürüyle yer var(mesela dragon isles). Bunun yerine sen hikayenin agzına sıçıp *hadi gençler hepimiz ölülerin gittiği yere gidiyoruz, uther falan görücez* demek efsaneymiş.
  9. Myrica

    Shadowlands Ana Konu

    hikaye boktan götlerinden shadowlands diye birşey yarattılar. o ne ya. önceki expansionlarda bildiğimiz şeyler/kıtalar/gezegenler vs. var idi. draenor olsun, broken isles olsun, istenilen şeylerdi. şahsen ısınmadım. kötü feedback alacak. İnsanların çoğunluğu content ile bağlantı kuramayacak çünkü uzak baya. legion gayet güzeldi valla.
  10. Myrica

    Shadowlands Ana Konu

    %95 boktan bir expansion olacağını düşünmekteyim. classic subları artar yine, lol.
  11. covid değil, CHINESE VIRUS olacak.
  12. Myrica

    WoW Classic Ana Konu

    staff of shadow flame'i resto druide verecek guild bildiğin maldır.
  13. Myrica

    Türkiye'de İnternet altyapısı

    aslkdajsldksakdas çok sağlam güldüm 😂😂 şaşırtmadı bir de.
  14. Myrica

    ANNO 1800

    steam'de falan bulamadım bunu nerden alıcaz?
  15. Myrica

    Star Wars: High Republic (2020)

    Tercümesi; zenci twilek, çinli zabrak, gay hintli jedi falan görücez. diversity ile star wars'un ne alakası var diye sormamış mı kimse? Zaten zenci jedi var.
×
×
  • Yeni Oluştur...