Jump to content

Ceti

=o=
  • Mesaj sayısı

    784
  • Üyelik tarihi

  • Son ziyareti

Ceti hakkında

  • Rütbe
    Ceti
  1. Ceti

    ufak bir yardim lazim..

    arkadaslar, bilgisayar basinda degilken bu bilgisayarin tuslara otomatik basmasini saglayan bir program vardi ama adini unuttum vallahi... bir yardim edip hatirlatirmisiniz?
  2. Ceti

    ram sorunsali.. 4 gb var ama 2,5 gosteriyor.

    anakartim 4 gb ram destekliyor arkadaslar sorunu cozdum, bios da voltaj ayarlarindan, ram ve islemci slotuna giden voltaji biraz yukselttim, islemci biraz fazla cektigi icin 4 gb in ram slotlarinda yeterli voltaj yokmus :) 4 gb ram miss gibi calisiyor vallahi bildiginiz, sli ve amd 4800+ dual core destekleyen boardlar hangileri? ddr2 ram takmak istiyorum.
  3. 4 gb ddr 400 kingston ram koydum makinaya ama windows x64 xp pro da 2,5gb kullanilabilir diye gosteriyor.. bios da bile 4 gb koymussun ama 2,5 avaible diyor... cevabi olan var mi? main board un kitapciginda 32 bit windows koyarsan 3 gb dan az algilayabilir falan diyor... yardim edebilecek var mi?
  4. Ceti

    video karti sorunsali..

    ustelik 256 mb degil 512 mb, ama iki tane aldim toplamda 1 gb
  5. Ceti

    video karti sorunsali..

    yahu daha yeni aldim amazon.com dan 128 dolar kartin fiyati 16 dollar shipping 1-2 gun 144+144 = 288 dollar verdim yahu.
  6. Ceti

    video karti sorunsali..

    iki tane 512 mb g-force 6600gt toplamda 280 dolara geliyor arkadaslar.
  7. Ceti

    video karti sorunsali..

    yahu arkadaslar daha once ati radeon kullanmadim, kalitesini falan bilmem. ve ciddi bir soru soruyorum, dalga gectigimi falan sanmayin 1 gb video karti, ohohohoh ucmus bu falan triplerine girmeden ciddi bir cevabi olan var mi?
  8. Ceti

    video karti sorunsali..

    arkadaslar 500 dollar harcayip 512 mb ddr3 ati radeon mu almaliyim? yoksa 300 dollar harcayip 2 tane geforce4 6600 2x512 total 1 gb video kartimi yapmali? sli connector kullnicam.
  9. Ceti

    donanim tavsiyesi lazim..

    o dediklerinin hepsi benim boardda var zaten.
  10. Ceti

    dvd writer tavsiyesi

    kedi, pioneer dual layer dvd-rw fiyati 50 dolar new, benim onceden kullandigim, bugun hp dual layer dvd-rw l-scribe aldim deniycem, ama pioneer dan hic bir sikayetim olmadi, gayet guzel ve islevsel, fiyatida harika
  11. Ceti

    donanim tavsiyesi lazim..

    550+ bir power supply lazim.. board elime gecti 1 saat once kitapciginda yaziyor :p 3 power girisi var board un zaten, ayni zamanda 2 tane ekran kartini ayni anda calistiriyor, goruntusu mukemmel birsey zaten, fansiz board ama felaket bir sogutma sistemi mevcut. toplamda 5 sata drive (internal) ve 1 tanede external sata girisi mevcut, raid 0 iki tane 10000 rps western digital takicam buyuk ihtimal.. tek kalan sey monitor su anda :p
  12. Ceti

    donanim tavsiyesi lazim..

    arkadaslar cidden tavsiyeye ihtiyacim var hp nin dual layer dvd-rw sini aldim light scribe li biraz once 90 dolara
  13. Ceti

    donanim tavsiyesi lazim..

    tamamda, hala monitor tavsiyesine ihtiyacim var.. uzun bir sure uzak kaldim bilgisayar dunyasindan, gene topluyoruz bi tane iste :p toplama bilgisayar bu kadar olur :p 7200 rps ile 10000 rps sata drive lar ne kadar hiz farki katiyor? birde klavye mouse icin ciddi tavsiyesi olan bir arkadasim var mi?
  14. Ceti

    donanim tavsiyesi lazim..

    http://www.frozencpu.com/ex-wat-34.html neyime bu diyarlardan gitmeliyim?
  15. Ceti

    donanim tavsiyesi lazim..

    kasa olarak su sogutmali falanmi almaliyim?
×
×
  • Yeni Oluştur...