Jump to content

tasci

=o=
  • Mesaj sayısı

    411
  • Üyelik tarihi

  • Son ziyareti

tasci tarafından gönderilen her şey

  1. tasci

    oyun kapanmıştır

    pati ne zamandir açık yaw :D boşverin ko yu :D
  2. tasci

    YARDIMCI OLURSANIZ SEVINIRIM.

    walla ben kafaya koydum 2 tane basacağım , legit olacak .. Arkadaşlarımla beraber hergün harpy kesip mirage topluyoruz , Şuanda 12 tanesini +6 yaptım , bi 12 yada 20 tane daha +6 yaptığım zaman hepsini birlikte +7 ye basıcam geriye 10tane kalırsa hepsini trinayla +8e basıcam :) Mirageları +8e bastığım zaman roguemdeki +7 shardlarıda trinayla +8e basıcam Sonucu videolayacağım büyük ihtimalle beraber görürüz :)
  3. tasci

    rogue 70 skill

    skillin altında yazanı okudum ben ... düşmanına tp oluyorsun arkadaşına değil.. sen varsayımlarla ve arkadaşlarından duyduklarına göre konuşuyorsun ben skill in açıklamasına göre , hangimizin yaptığı daha mantıklı sence ? [ Mesaj 09 Nisan 2006, Pazar - 13:10 tarihinde, tasci tarafından güncellenmiştir ]
  4. tasci

    rogue 70 skill

    belli bir alanın içindeki seçtiğin düşmana tp olursun :)
  5. tasci

    Cz de Yine Koxp ZZzzzzzzzzZZ

    Glik
  6. tasci

    Adamlıkta ßi Yere Kadar..

    öyle olursa tanıdığım bi kaç kişi cypherda gıral olur xD
  7. tasci

    İZMİRDEN ARKADAŞLARA YETL İLE İTEM LİSTESİ

    http koymazsan olmaz
  8. tasci

    İZMİRDEN ARKADAŞLARA YETL İLE İTEM LİSTESİ

    allah aşkına bu arkadaşa pazara gidin demeyin , mütevazi itemlerini satması sevindirdi beni geçen seferki gibi yazanlardan biri değil [spo]shard legit +8 200m dupe si 20m ^_^[/spo]
  9. tasci

    Cypherda neler dönüyor...

    Theridone ; kasma kendini izmirde çok var tarif etmeye çalıştığın kelimeye uyan şahsiyetlerden :D
  10. tasci

    Cypherda neler dönüyor...

    yaw kaan bi kaybol
  11. tasci

    Oyun İçinde GM'lere Nasıl Ulaşılır?

    Yoo bulmak gayet mümkün Mesela Biff le konuşmak için Shilan ların oraya gidiyorduk xD orası onun kalesiymiş , kaleme gelmeyenle konusmuyorum felan diyordu , insan manyak olmaya görsün :D
  12. tasci

    Cypherda neler dönüyor...

    adamın +2 RE merch lemesi senin 70lvl charının geri gelmesini sağlıyorsa , yada bu adamları iyice yerin dibine gömmeni sağlıyorsa ok devam et.. ama nafile çırpınışlar bunlar,,
  13. tasci

    Cypherda neler dönüyor...

    Stuner hacklenmişsin geçmiş olsunda konu uzadıkça saçmalamanın dozunu iyice arttırıyorsun ,
  14. tasci

    Yeniden Dupe !

    _FaTaL_Tr dupe nin nasıl yapıldığını sen tarif ediyorsun ben değil :) neyse özür dilerim kırdıysam
  15. tasci

    Yeniden Dupe !

    _FaTaL_Tr AeQuiTaS Kosper a pm at niye kasıyonki :)
  16. tasci

    Yeniden Dupe !

    yapın yapın :) yarın öbürgün banlandım ben :( aga charım silindi ama benin iron necklace dropdu onuda silmişler ( dupe itemler olmadan kesebilecenmi onu ? ) aga heklendim dersin inşallah [ Mesaj 08 Nisan 2006, Cumartesi - 13:10 tarihinde, tasci tarafından güncellenmiştir ]
  17. tasci

    Yeniden Dupe !

    dupe yapmayan arkadaşların dupenin nasıl yapıldığını bildikleri gayet enteresan :D
  18. tasci

    KOXP un cz de çalışma Sebebi

    walla adam kendinş öldürmemek için böyle bi tavır almış :) k2 patch çıkarasıya kadar Attack Enemy açık kalacak diye
  19. Boşu boşuna heyecan yapıyorsunuz , artık cz ye gidemeyeceğiz felan filan diye.. KOXP cz de çalışmasını K2 i yeni bir patch yapmaya zorlaması için yaptı.. Sebep olarak ; Pabloescobar denen bir herif , baya bi ünlü forumda , KOXP yi nasıl crackleyeceğini ve bedava kullanılacağını açıklaması üzerine , KOXP nin müşteri kaybetme kaygısı yüzündendir.. Programı , KOXP u yanıltıp Kendi makinanızda bir DB oluşturuyor ve geriye kalan günlerinizi düşürmüyor , Bu yüzden K2 eski KOXP patchini blocklamadığı sürece , KOXP yi bedavaya kullanmaya devam edeceklerdir , onu bitirmek amaçlı eski KOXP programlarının yürürlüklerini bitirmek istemesinden kaynaklanıyor.. Bütün bunları nerden biliyorsun derseniz , o hile forumunda öyle geziniyordum 11 sayfa olan topic gözüme çarptı baştan sona okudum , adam KOXP u nasıl madara ettim diye mesaj yazmış birde KOXP un sitesinden link atmış orayıda okuyunca durumu anlamış bulundum :) Patch geldiğinde KOXP , CZ de karşı ırka attack ı kapatacağını söylüyor.. Bilginize
  20. tasci

    Test Serverındaki expler normal server geçince aynı kalıyor? :S

    kasabildiğiniz kadar kasın :) bunlar 1 saat yerine sizin tüm gün boyunca kastığınızı gerçek charlarınıza ekler ;) şaşırmayın sonra
  21. tasci

    Buff Verirsem Ölürüm

    ya benim anlamadığım bu topiği buraya açmamı neden istedin ? [ Mesaj 07 Nisan 2006, Cuma - 18:43 tarihinde, tasci tarafından güncellenmiştir ]
  22. tasci

    7 anahtar

    Tıkla Otamatik Olarak Yapıyor senin yerine
  23. tasci

    Buff Verirsem Ölürüm

    Ben çoğu zaman bu şekilde konuşurum hitaplarım oyun içindeki hiçbir kişiye karşı değişmez bunu bilir buna göre muhattab olacağın kişiyi ve seviyeyi seçersin.. Party den çıkıp pm ini açtığımda zaten güldüğüm kısma kadar olanları yazmıştın ki benim gibi yapan priest az bulunur, aga buff be , aga ver çık nolur deseydinde ben durumu açıklıyorum.. Benim üstümde DeBuffer tasci yazmıyor , ama buffer da tasci yazmiyor , her priest buffer olmak zorunda değil.. Ben çatacağım kuzuyuda koyunuda iyi bilirim sen kafanı yorma AGA.. Ayrıca yaptığın AGAlıkdan sonra sinirlerine hakim olamayıp kurtlar vadisine bağlama , reel de hesap görmek istiyorsan pm at irtibat adresimi ve telefonumu yazayım :)
  24. tasci

    Test Serverındaki expler normal server geçince aynı kalıyor? :S

    ufak bi yanlışlık :) 21000 * 10 = 210,000 ex yapar 21milyon değil :)
  25. tasci

    Buff Verirsem Ölürüm

    Cz ye adımımı attım party leri reddetmek yerine girip debuffer olduğumu söylüyordum , onlardan bir tanesi.. Açmamı arkadaş istedi, buyrun.. Kim olduğunu bilmek istiyorum :) [spo][/spo]
×
×
  • Yeni Oluştur...