Jump to content

AnemiC

=o=
  • Mesaj sayısı

    108
  • Üyelik tarihi

  • Son ziyareti

AnemiC hakkında

  • Rütbe
    AnemiC
  1. AnemiC

    isilion kesmek mümkünmü...

    Saolun millet adamın biri ile tartıştım ben keseriz dedim o kesemessiniz biz 2 full clan gittik kesemedik dedi neyse kısa zaman içinde kesip kesemesiğimizi sölicem...
  2. AnemiC

    Yorum Yok...

    yorumsuz...
  3. AnemiC

    isilion kesmek mümkünmü...

    arkadaşlar tek sorum olacak 32 kişi ile 'yani' +65 8 tane warrior +65 8 tane clearic +65 8 tane koxper archer +65 8 tane dranier ile isilion kesilirmi sizce ??????
  4. AnemiC

    Yorum Yok...

    http://s1.bitefight.net/c.php?uid=22936 ?????
  5. AnemiC

    Yorum Yok..

    http://s1.bitefight.net/c.php?uid=22936
  6. AnemiC

    1325 yolda :S

    ka.an löl
  7. AnemiC

    1325 yolda :S

    1324 ü yükledim giremedim lol lol grrrrrrrrr yeter canım sıkılı oynamak istiyorum.. bu arada www.koxp.net e ne zaman yeni pach için download gelir bilen varmı ???
  8. AnemiC

    Dc???

    aga 10k versene hade be gata dan geççem abisi git 2 yaratık kes çıkar abi be kesemiyom bana lvl kaasana 10k da ver hade be abi abisi git başımdan abi bana göre itemnin varmı pıçak alacam 10k versene. zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
  9. AnemiC

    ya nıye oyuna gırrılmıyo serverlermı kapandı_?_

    kumbaracı halil ağa geldimi......................
  10. AnemiC

    dc ...

    yazmayın abi gereksiz topiclere yazı yazmayalım lütfen ........................................................(nokta)
  11. AnemiC

    dc?

    açıldımı girebilen varmı ?
  12. AnemiC

    En güçlü warrior kim ?

    sana sadece lol diyorum sen bu oyunu bilmiyorsun 2700 ap sedece dupe ile olurmuş....zzzzzzzzzzzzzzz
  13. AnemiC

    dc?

    valla ben oldum olmadan trade yaptım acaba hack mi yedim die merak ediyom :D
  14. AnemiC

    En güçlü warrior kim ?

    noktayı boş ver size bişey anlatayım geçenlerde eslatta geziyorum yanından geçerken bi rogue clanım hakkında ezik felan dedi bende neden die sordum hepsi ezik hepsini arenada ipe dizeriim dedi bende ona clanda olan bir arkadaşımı kesip kesemeyeceğni sorum ben: lvl 70 warrior kapışırmsın o : charımın şifresine kapışırım onunla ben: senin lvl kaç o : 62 sonra lol dedim oda bana itemleri saydı +1 iron neck +1 iron belt +1 dual rol +8 dual shard +1 dual elf metal earring hoş inan madım ama sizce lvl 70 warrior 2700 ap var bu admla kapışırsa ne olur ????????

Yasal Duyuru

5651 sayılı kanun kapsamında, Paticik.com, işbu sayfadaki mesajların ve içeriğin Yer Sağlayıcısıdır. Yayınlanan içeriklerden doğabilecek her türlü sorumluluk içeriği üreten kullanıcıya aittir. Şikayet ve talepleriniz için buraya tıklayıp bize ulaşabilirsiniz. Alternatif olarak [email protected] e-posta adresinden bize ulaşabilirsiniz.

×
×
  • Yeni Oluştur...