Jump to content

rambo___

=o=
  • Mesaj sayısı

    85
  • Üyelik tarihi

  • Son ziyareti

rambo___ hakkında

  • Rütbe
    rambo___
  1. rambo___

    Bıktım SROdan

    Arkadaşın zırp pırt hacklendiğine göre ya cafede oynuyordur, ya sağa sola paso id sini şifresini veriyordur ya da ve yüksek ihtimal oradan buradan bulduğu hile programlarını indirip kullanıyordur.(Tabi içinde keylogger veya form mail olan programları). PvP si o kadar iyi değil ama vakit geçirmek için oldukça iyi bir program. Kafan rahat solo kasabiliyorsun mesela.
  2. rambo___

    nası bi oyun bu?

    Oyunun neyine saygı duycan. Bir kere bir oyuna saygı duymak için o oyunu bizlere sunanların oyunlarına sahip çıkması lazım. Oyunun en zevkli tarafı PK yani PVP ondada hile yapan yapana. Oyun yönetimi hiç umruna bile almıyo. Ayda sadece 1 2 kişiyi o şekil hile yaparken görüp sallıyorlar o kadar. Mesela şu an Speed Hack denilen hız hilesi var. Seninle aynı hızda gitmesi gereken bir oyuncu senden 5 kat daha hızlı gidiyor bu sayede. Hile yaptığı o kadar belli oluyor ki oyun yetkilisi kişi yani nam-ı diğer Game Master(GM) bir gelse anında banlanacak ama bir taraflarını oynatıp gelmiyorlar işte. Ondan sonra zevk al sen o PVP den alabiliyorsan. Daha geçen gün Game Masterın teki online idi. Neredeyse o zaman 45 gündür her gün hatta her saat hız hilesi yapan birini bizzat online şikayet ettim. Gelip gözlem bile yapmadı. Hadi yapsalar ya bu hileyi WoW da. Sonucunun ne olduğunu tahmin edersiniz. Daha geçen hafta inanın PvP Zone laerin biri olan Ardreamda (Beramus) % 75 oranında bu hız hilesini kullanan vardı. O kalan % 25 olan ve oyunu doğru düzgün oynayan topluluğa yazık. Durun Knight Onlineda görüp WoW da göremeyeceğiniz bir özelliği daha söyleyeyim. PvP yapacaksınız şimdi gittiniz Ardreama. Düşman ırkı sizin Town önünüze yığılmış. Sizin ırkta aralarına yine kalabalık bir şekilde onlara doğru hücum ediyo. Aksiyonun tam başladığı zaman yani zevkin başladığı. Ama tam ortasına bir geliyorsunuz(özellikle mage char oynuyorsanız) bir bakmışınız Ekranda Disconnected From Server yazısı. Kıymetini bilin bunun WoW da böyle birşey göremezsiniz. Saygı duymak lazım.
  3. rambo___

    Paticik'den E-Posta Alamayanlar

    Mynet'ede gelmiyor. 2 gün oldu hala gelmedi. Bu benim arkadaşımın hesabı.
  4. rambo___

    Arkadaşlar düşünseni np doungen diye bi yer olsa?

    ilginçtir bana da lost temple yi hatırlattı. Hem de yazısını okuyup tarihe bakınca gerçekten o gün baya dalga geçilmişti gene hayaller peşindesin diye de(her zamanki gibi :) ) baya bir şaşırdım yani Sarsie nerdesin kız özledik seni :)
  5. rambo___

    Oha

    Bu bilgileri bulduğun siteyi yazar mısın
  6. rambo___

    Yorumsuz

    yanlış yere koydum ben bunu ilk denemem resim koymamda ss ler kısmına koyacaktım aslında. Kusura bakmayın buraya koyduğum için silmesini bilmiyorum. Beramus nere olacak başka [ Mesaj 10 Mart 2006, Cuma - 10:52 tarihinde, rambo___ tarafından güncellenmiştir ]
  7. rambo___

    Yorumsuz

    [spo]URL=http://imageshack.us][/URL][/spo][/spo][/spo][/spo]
  8. rambo___

    sorun

    oyuna giremeyen varmı ?
  9. rambo___

    buff

    oyun içinde buff scroll , swift scroll vs. var veya sende ilerleyen lvllerde sanırım force bölümüne ağırlık vererek buff verebilirsin
  10. rambo___

    bunebicimlagdır

    http://www.ntvmsnbc.com/news/361685.asp bi olayı tam öğrenmeden kurumlara suç atmazsanız iyi olur bence
  11. rambo___

    murderer olayı nasıl geçer

    bu arada kendi isteğimle murderer olmadım tuzağa düştümde oldum. dikkat ederseniz kapı önünde habire birbirlerini öldürürler boyunlarına kırmızı kaşkol takarak. tam saldıracağım zaman kaşkolunu çıkardı ve öldü. bende murderer durumuna düştüm. en az 500k xp gitti. bu konuda dikkat edilmesi gerekiyor.
  12. rambo___

    murderer olayı nasıl geçer

    bu arada öldüm baya ,ismimdeki kırmızılık geçti ama kurukafa simgesi gitmedi. bilmeyenler için söylim eğer murderer olup player tarafından ölürseniz normal xp kaybediyorsunuz eğer monster tarafından öldürülürseniz 3 katı daha fazla xp kaybediyosunuz. yani mecbur player tarafından kapı önünde yalamaya :) döne döne öleceksiniz.yardımlarınız için teşekkür ederim.
  13. rambo___

    murderer olayı nasıl geçer

    jestergod oyuna girmesen geçermi geçerse kaç gün girmemek gerekiyor biliyor musun ? [ Mesaj 15 Şubat 2006, Çarşamba - 14:43 tarihinde, rambo___ tarafından güncellenmiştir]
  14. yanlışlıkla murderer oldum. ismim kırmızı yazıyor. şehirde 56 56 hp kaybediyorum şehir dışında ise hunterler saldırıyo nasıl geçireceğim. yardımlarınız için şimdiden teşekkürler. lvl 31 im.
  15. rambo___

    sadece turkiyede sorun var

    wtf olacaktı

Yasal Duyuru

5651 sayılı kanun kapsamında, Paticik.com, işbu sayfadaki mesajların ve içeriğin Yer Sağlayıcısıdır. Yayınlanan içeriklerden doğabilecek her türlü sorumluluk içeriği üreten kullanıcıya aittir. Şikayet ve talepleriniz için buraya tıklayıp bize ulaşabilirsiniz. Alternatif olarak [email protected] e-posta adresinden bize ulaşabilirsiniz.

×
×
  • Yeni Oluştur...