Jump to content

ozkancab

=o=
  • Mesaj sayısı

    87
  • Üyelik tarihi

  • Son ziyareti

ozkancab hakkında

  • Rütbe
    ozkancab
  1. ozkancab

    karışmayın oyunumu yahu

    Bir gün KO da biticek o zmn başka bir pok çıkıcak türk gencliğini esir alıcak ne sikim var şu oyunda m.q 5 saat ccz de trol ldonunce maaş mı alıyorsunuz !!!
  2. ozkancab

    Pazar Alanı Vol: 2

    ARESDE Kİ SÜPER WARİORUMU SATİYORUM 250 MİLYON VERSENİNDE 63 LEVELDE İSMİYLE ADIYLA ŞANIYLA KALİTELİ BİR WARİORUN OLSUN SÜPER KALSS İTEMLERİM ORTALMA BİR WARİORUN SAHİİP OLABİLCEĞİ İTEMLERDİR ALMAKK İSTEYENLER 0212 425 09 50 NOLU NUMRAYI ÇEVİRMELERİ RİCA OLUNUR
  3. ozkancab

    Pazar Alanı Vol: 2

    areste gb satılır yüklü miktarda gb vardır [email protected] alınacak mikara göre fiyat veririm
  4. Aresde İron necklace almak istyrm elinde bulunanlar a1 de _cafe_2001 nickine pm atarsa cash para veya oyun parasi anında indiricem
  5. ozkancab

    Pazar Alanı Vol: 2

    Ares Serverinda İron necklace alıcağim elinde bulunan oyunda a1 serverinda _cafe_2001 pm atarsanız görüşürüs
  6. ozkancab

    Turk clan liderlerine ve KOdaki Turklere csw savasi icin cagri :))

    CHOSENS clanı olarak Türk Milli knight gücün birleştiricek oaln jadenin arkasındayız seve seve böyle bir organizasyona katılırız
  7. ozkancab

    ke alakası yok ama sizinle paylaşmak istedim

    jejej erdaal sanda böyle bişey yapimmi askere gittiğinde xD
  8. ozkancab

    yeni moda town bomb a ks...

    ya town bomb modsıdır gidiyor karuslarda humanlarda birbirlerine town bomb yapıor biz spot basıp kıçımızı yırtalım 200 np 300 np kasacas die buf biter towna buf almaya gideris bombb lord mozart bomb hurricane nedir bu ya :((( suyunu kaçırdılar artk azaltın şı town bombları
  9. ozkancab

    Ares'te ki Troy aşireti

    hayır tabili bak dostum bu tür davranışları yabancılarda sergilemekte yani 2 kuruşluk oyun için milletinin insanıni küçük düşürücü bir davranış sergiledi diye direk infas etmişsin sen diyelimki yeni bir oyun çıktı sen oyunu oynuyorsun o oyunundsa % 80i portekizliler oynayanlar türkler %5 fln az sınız birbirinizi kolalrsınız o zmnda yapilan her kötü davranışı ah şu portekizliler yok mu diye tepkiler verirdin demek istediğimi anladın sanırım[signature][hline]NicK:ozkan_TR Server:ARES LVL: 6x BLADE MASTER NP:0/0 CLAN:LVL 45'den BERİ CHOSENS(DEĞİŞTİRMEM)
  10. ozkancab

    Ares'te ki Troy aşireti

    tmm şahislar sana kötülük yapmış oalbilir ama bunu turkiye boyutuna klanse etme çaban nedir senin milletini sevmiyormusun sevmiyorsan o zmn git avrupada yaşa[signature][hline]NicK:ozkan_TR Server:ARES LVL: 6x BLADE MASTER NP:0/0 CLAN:LVL 45'den BERİ CHOSENS(DEĞİŞTİRMEM)
  11. ozkancab

    Cz Karıştı

    lol meşhur olmuşum :D[signature][hline]NicK:ozkan_TR Server:ARES LVL: 6x BLADE MASTER NP:0/0 CLAN:LVL 45'den BERİ CHOSENS(DEĞİŞTİRMEM)
  12. ozkancab

    Areste krallık için oyunuzu niye kime verdiniz?

    ben jade real e verdim ne de olsa bir türk ve çizgisinzi hiç bozmuyor[signature][hline]NicK:ozkan_TR Server:ARES LVL: 6x BLADE MASTER NP:0/0 CLAN:LVL 45'den BERİ CHOSENS(DEĞİŞTİRMEM)
  13. ozkancab

    Oyunun şuanki durumundan zevk alan varmı ?

    walla ben oyundaki tüm fakirliğime tüm karizma clanına rağmen arasıra arkadaşalrdan aldığim emnaet itemlerle yarın ytank olup daliıorum aralrına artik iki vuruyorum baktım ölmediler kaçıyorum :D ya uyus olduğum bir nokta var bu karizma clanı ya kardeşim tmm ırk değiştirdiniz lvl kasiorsunzu anladık ya gidi kendi trollerinizde kasın bzm trollerde neden kasıorsunzu içeri giremiyrm ben gidin kendi trollerinizere bırakın bzm oryaı artk düşün trollerimzin yakasından :( oyundan zevk alıyorum çünkü hiç şifremi değiştirmeye kalkmadım hiç dupe yapmaya kalkmadım hiç kosp kullanmaya kalkmadım kafam rahat tüm kirli işlere rağmen temiz kalmaya çalın bir wariorum :D[signature][hline]NicK:ozkan_TR Server:ARES LVL: 6x BLADE MASTER NP:0/0 CLAN:LVL 45'den BERİ CHOSENS(DEĞİŞTİRMEM)
  14. Nasıl oy vericem nerde neye tıklıcam ?[signature][hline]NicK:ozkan_TR Server:ARES LVL: 6x BLADE MASTER NP:0/0 CLAN:LVL 45'den BERİ CHOSENS(DEĞİŞTİRMEM)

Yasal Duyuru

5651 sayılı kanun kapsamında, Paticik.com, işbu sayfadaki mesajların ve içeriğin Yer Sağlayıcısıdır. Yayınlanan içeriklerden doğabilecek her türlü sorumluluk içeriği üreten kullanıcıya aittir. Şikayet ve talepleriniz için buraya tıklayıp bize ulaşabilirsiniz. Alternatif olarak [email protected] e-posta adresinden bize ulaşabilirsiniz.

×
×
  • Yeni Oluştur...