Jump to content

MasterHapLo

=o=
  • Mesaj sayısı

    8.814
  • Üyelik tarihi

  • Son ziyareti

MasterHapLo hakkında

  • Rütbe
    MasterHapLo

Son profil ziyaretçileri

Son profil ziyaretçileri bloğu aktif değil ve diğer üyelere de gösterilmiyor

  1. MasterHapLo

    Satılık PS4 Pro (CUH-7216B)

    Gecen ay 3300 e aldim bundan fiyat makul aslinda sahibindene koy hizli satarsin
  2. MasterHapLo

    PVC boruda delik açma

    Ben klima hortumunu delecek demedim ki klima hortumu zaten düşük çapta (1 çeyrek olması lazım) delmen zor olmaz demek istedim o linklediğim kademeli matkapla. Pançla da açılabilir ama dairesel yüzey oldugu icin kademeli matkaba göre daha zor olur.
  3. MasterHapLo

    PVC boruda delik açma

    Gfb Kademeli Matkap Ucu Tekli 4 - 32 mm https://www.hepsiburada.com/gfb-kademeli-matkap-ucu-tekli-4---32-mm-p-HBV00000OKPJK?magaza=çetin+ticaret Bunu al her turlu isini gorur 1 parmak boruya kadar delersin klima hortumu kucuk zaten.
  4. MasterHapLo

    SSD (m.2) montajı için vida nereden bulunur?

    elektronikçilerde bulabilirsin ya da sanayide elmas uc satan yerler var orda kater vidalari da m2 m2.5 falan oluyor. Ordan da bulabilirsin.
  5. MasterHapLo

    Playstation 5

    ratchet n clank yerine crush yapsalardı ya
  6. MasterHapLo

    Playstation 5

    tam saat kaçta başlayacak?
  7. MasterHapLo

    Hearthstone: Heroes of Warcraft version: 55% win rate

    Ben oyle aliyorum 46 desteden 2 leg cikti yine sasirtmadi.
  8. MasterHapLo

    Yeni Forum Altyapısına Hoşgeldiniz

    klasik yeşil güzel olmuş +rep
  9. MasterHapLo

    Selam

    Hosgeldin. Msg im olsun yeni forumda.
  10. MasterHapLo

    Bi Garage Sale da Benden

    Biberon isitici ne kadar
  11. MasterHapLo

    Ayşen Gruda :(

    Oha be kardeşim uzayda mı yaşıyorsun (facepalm)
  12. MasterHapLo

    Hearthstone: Heroes of Warcraft version: 55% win rate

    3/66 biri hediye meh.
  13. MasterHapLo

    Path of Exile #3

    Neden ben bu konu başlığını half-life 3 diye okudum? Keşke ole bir şey olaydı.
  14. MasterHapLo

    Hearthstone: Heroes of Warcraft version: 55% win rate

    Bana genelde 50 de 3 gibi çıkıyor.Hayatta ne şanslar var.
  15. MasterHapLo

    Sultan papağanı soruları

    http://m.youtube.com/watch?v=8LAZjnn2pXc&feature=youtu.be
×
×
  • Yeni Oluştur...