Jump to content

Liquid_SnaKe

=o=
  • Mesaj sayısı

    304
  • Üyelik tarihi

  • Son ziyareti

Liquid_SnaKe hakkında

  • Rütbe
    Liquid_SnaKe
  1. Liquid_SnaKe

    iPhone 4 - This changes everything. Again.

    peki amerikada kontratsız satılıyo mu?
  2. Liquid_SnaKe

    iPhone 4 - This changes everything. Again.

    amerikadan alırsan jailbreak şart ama ingiltere,fransa,italya gibi ülkelerden alırsan direk kartını takıp kullanabilirsin
  3. Liquid_SnaKe

    Telefon kaydettirme

    tam olarak anlamadım ben bu işi.telefonu getirecek arkadaşımın daha önceden üstüne kayıtlı bir telefonu var. dolayısıyla getiricegi telefonu ona kaydettiremicez. türkiyeye girdikten sonra bir ayı geçince sadece getiren arkadaşım mı üstüne kaydettiremiyo yoksa direk telefonu kaydettirme şansımız mı kalmıyo? yoksa bu bir aylık süre telefona türk simi taktıktan sonra mı işlemeye başlıyo? telefon kapalı kalsa daha sonra giriş yapmış birini bulsak hallolur mu acaba
  4. Liquid_SnaKe

    araba önerisi

    bu sene araba almayı düşünüyorum 55-65 arası bi bütçem var neler önerirsiniz? 320d veya clk bulabilir miyim o fiyata? ve 320d ve 320i arasında inanılmaz fark var mı yakıt tüketiminde?
  5. Liquid_SnaKe

    Lys Topici

    sabancı topicinde de sordum ama cevap alamadım hiç. sözel öğrencisiyim ben, sabancının tm programları bana ortak alan mı sayılıyo yoksa alan dışı olarak mı tercih edicem? normalde hukuk,ekonometri dışında hemen hemen hepsi ortak alan sözelle
  6. Liquid_SnaKe

    Gel Olm Sabancı Muc Muc Muc

    benim sorum okula girmekle alakalı olacak. şimdi durum şöyle önümüzdeki öss ye giricem ben ve sözel öğrencisiyim. ea programlarından birini tercih edeceğim. sabancının ea programları ortak alan olarak sayılıyor mu sözelle yoksa puan kaybım olacak mı? ea-sözel ortak alanlarını araştırdığımda hukuk hariç hepsi sözelle ortak alan diye geçiyor ekonomi,iktisat dahil
  7. Liquid_SnaKe

    Lisede güvenli sekse geçit yok

    türk müdür fransızca öğretmeni..ayrıca okuldan atılan çocugunda 123236235 tane olayı var okulda.. atılma sebebininde o olay değil hazırlıklardan bir kıza tokat atması diye biliyorum ama ne kadar doğru bilemicem ama belirtilen nedenden atıldıysa çok ağır bir karar gerçekten.
  8. Liquid_SnaKe

    Yatakta hangi dört ayaklısınız?

    unicorn çıktım , özelliğimde mükemmel aşıkmış
  9. Liquid_SnaKe

    Resimde 75 grup var

    bide grupların isimlerinin olduğu versyonu var ;
  10. Liquid_SnaKe

    OKS

    bakmak isteyenler için ; soru kitapçığı buda cevap anahtarı
  11. Liquid_SnaKe

    OKS

    sabah markete bişeyler almaya çıktım , evin yakınındaki okulun önünde yaşlı kadınlar kuran okuyodu =)) şimdi trt de falan soruları cevaplarlar merak ettim bakıcam
  12. Liquid_SnaKe

    i can has cheezburger?

  13. Liquid_SnaKe

    Yuvarlak güneş gözlüğü...

    Slash'inde vardı bunlardan Kadıköy'de görmüştüm geçen ama neresiydi hatırlayamadım
  14. Liquid_SnaKe

    NBA 2007 Playoffs

    bu maçta lebron'dan çok gibson maçım kahramanıydı bence..finalde cavs'a başarılar =)) go cavs!!
  15. Liquid_SnaKe

    championship manager fanatikleri,lütfen bakın!!

    yeni başlık açmamak için up lıyım dedim =)) böyle bir şey düzenlesek net üstünden oynayan olur mu?

Yasal Duyuru

5651 sayılı kanun kapsamında, Paticik.com, işbu sayfadaki mesajların ve içeriğin Yer Sağlayıcısıdır. Yayınlanan içeriklerden doğabilecek her türlü sorumluluk içeriği üreten kullanıcıya aittir. Şikayet ve talepleriniz için buraya tıklayıp bize ulaşabilirsiniz. Alternatif olarak [email protected] e-posta adresinden bize ulaşabilirsiniz.

×
×
  • Yeni Oluştur...