Jump to content

darklander

=o=
  • Mesaj sayısı

    53
  • Üyelik tarihi

  • Son ziyareti

darklander tarafından gönderilen her şey

  1. darklander

    Yeniden Dupe !

    Bilipte yapmayacak cok az adam var. 3 sefer tum itemlarim silindi yazin 2 ay moradondan cikmamistim elimde shard+8 ustumde shell setim vardi ama 1 tane dupe yapmadan magic shield scrola kadar sildiler. Simdi ben dupe yapmayi bilsem o 2 aylik emegimi harcayarak yaptigim ve bu adamlarin sildigi itemlar icin dupe yapmam helal midir haram mi. Dupe serbest bisey arkadaslar K2 bile bile buna izin veriyo. 1 kez bi arkadasimdan +8 upgrade kagidi aldim bunlar nasi piyasada geziyo? Bilsem yaparim yapanada helal olsun.
  2. darklander

    Eslantta Oyunun Kitlenmesi ... ?

    Benim basima geldi arkadaslarimin basina da cok geldi Allahtan bende buff scrol basiliydi. Girer girmez bisey sana vuruyo 800 defansa 1200 koydu arkasindan zehirleniyosun 400 400 canin gidiyo ama neyin vurdugu yazmiyo gorunmuyoda ortalikta bisey. Oyun bug dolu buda normal deyip geciyoruz
  3. darklander

    bu patide sadece areste oynayanlar mı var ya

    Aresde basladim oyunu orada orendim ama eziktim:) bigun beramus acildi hop acildigi gun gectim ogun bugundur beramustayim:)
  4. darklander

    bilin bakalim bu ne

    bana isirik lasim hadi goreyim sizi http://tr1.monstersgame.net/?ac=vid&vid=20012898
  5. darklander

    Monstersgame

    http://tr1.monstersgame.net/?ac=vid&vid=20012898 ahanda buda benim linkim
  6. http://tr1.monstersgame.net/?ac=vid&vid=20012898 bu benim linkim siz basinca banada faydasi olcak yardimlariniz icin saolun Oyun vampirli falan biseler gidiyon gelisiyon ogame gibi bisey iste deneyin derim::P
  7. Bence artirmiyo. Clanda hemen hemen herkez gold pre ama kutuyu ne zmn premium olmayan arkadasimiz var 1 tane o acsa bise cikiyo. Biz aciyoz anca amulet of soul cikiyo. Ya biz sanssiz otesiyiz yada premiumun drop rate i etkiledigi falan yok.
  8. darklander

    kimbupislik? o.O

    sen beramustaki pamirsen eger nasi biri oldugunu cok ii biliyorum. Once millete kanka ayagi cekip sonrada itemlarini calisyorsun. Hic bi sekilde ispatlayamam benim itemlarimi caldigini ama gel bi degiselim diyip itemlari kanka deyip aldin(ayni clanda 3 ay durdukda). İste o yuzden bende bir noobun goz yaslari demek istiyorum senin bu yazdiklarina. Adam kalkan takiyosa takar senin elin armut mu topluyo niye yarin healtle bekliyon adami? al sende bi kalkan madem o kadar kıllandin sende tak. Rogueye light feet denen bi hizmet verilmis kacsin hizli hizli geri gelsin die. Sende kullan.(sadece light feet kullanma baska seylerde kullan ara sira gerci kus gribi vurdu diolar ama) Neyse eger beramustaki pamir degilsen simdiden ozur dilerim.(ustteki konu cok uzundu hepsini okumadim ozet pls)
  9. darklander

    dupewipe geliyor

    seni pis cocuk seni hemen kinandin boss kutularin bosh cikar isallah
  10. darklander

    dupewipe geliyor

    bu seferki uzun surecege benziyo herzaman yarim saatligine kapali serverlar yaziyodu 2 saat suruyodu bu sefer onuda yazmamislar:) işlkeri uzun sanirim. 2 kez dupe wipeda herseyini kaybetmis biri olarak artik icim rahat ustumdeki herseyi ben upladim:) unique lerde boss drop kendim dusurdum ama tam atilla cikcakti restart gelmeseydi yazik oldu
  11. darklander

    sizce bu itemler bir battle priest için nasıl

    ole bi mage varsa allah kurtarsin diyorum:)
  12. darklander

    sizce bu itemler bir battle priest için nasıl

    o zmn buradan taleya ya slmlar gonderelim beramusun lvl70 bufferina:)
  13. darklander

    wipe mı var yine?

    icimden bi ses bu kesin dupe wipe diyor:) yasasin gene bi suru donla dolasan adam gorcez. bu arada cok uzun surdu bu is belki yeni pacth gelir su ftp adresi neydi bilen varmi?
  14. darklander

    kekuri belt

    dodging rate aktif deil ne yazikki:)
  15. darklander

    kekuri belt

    rogueyum dex lerden vazgecip takmam ben o ucube seyi:) 30def fazla bise deil be 50 damage falan etkiler heralde fire resisti gusel ama oda kekuri veya wp ile idare edilir. beramusta bu item 999m kim aliyo napiyo cok merak ediyorum.
  16. darklander

    kekuri belt

    madem serverlar kapali sole ne zmndir merak ettigim biseyi sorayim. kekuri belt neden bu kadar pahali bi halta yaramaz bise 30 fire resist icin o paraya degermi?
  17. darklander

    cz de guard tower yok...

    tamda atillanin orada biraktim chari bi restart gelsede hemen kessem:) acılırda kaciririm die tuvalete bile gidemiyom
  18. darklander

    cz de guard tower yok...

    yuh:) zaten b2 dede yaratiklar gorunmuyo hic birisi b3 den girdim shula kestim b2 ye gectim yaratik yok:) adamlar pacth cikarinca biseyler yapmis gibi gorunmek icin tower bug kalkti bide ugrastik yazi fontunu degistirdik demisler. işleri gucleri yok yaziyla ugrassinlar.temple itemlari yasaklandi dediler temple i kapamak veya duzeltmek akillarina gelmiyor.
  19. darklander

    town bomb sanırım kalkmış....

    mage de oynadim ama su anda assasinle oynuyorum ikiside oynamasi zevkli karakterler. mage daha zevkli ve zordu. aoe kalktiktan sonra mage i kasmasi zor geldi biraktim bide boss kesemiyodu mage:). cz ye gelince 1v1 saglam dd giyen magelerin hic birine yaklasmiyorum bile cunku beni warior veya debufflardan daha fazla olduruyorlar. lightning yiyince aptal aptal bakmak cok koyuyo insana. kesmesi en kolay olan ortalama bp ler eline her mirage i alan kendini bp saninca defans olmadan cok kolay damage veriyosun bp lere tabi tek yakalayabilirsen. ben idda ediyorumki saglam bi magei assasinler kolay kolay 1v1 de yatiramaz ustunde ne kadar resist olursa olsun kesin ya donuyosun ya yavasliyosun sonrasi town zaten:)
  20. darklander

    Increased Drop Rate?

    sen 3 tane boss kesmissin ben bugun kestigim bosslari sayayim sana 3 dt 2 samma 1 shula 3 atilla 2 hq 1 sq 1 df sonuc : sadece para ama dun shuladan : chitin bow atilladan : gigantik axe (2 handed) dt den : shard df den : agate ring cikti simdiye kadar 30-40 olmustur samma kesmisligim drop gormedim. Ne veriyo merak da etmeye basladim.
  21. darklander

    Agate ringi kimler kullanir?

    server beramus
  22. Bunu asil olarak kimler kullaniyor. DF saolsun agate dustu ama piyasada yok ne fiyatini orenebiliyorum nede kimlerin kullandigini bilgisi olan yardim pls:)
  23. En son saat 1 civari CZ de biraktim chari ciktim. Simdi askida kalmisim benden baska bu durumda olan varmi? Artik servera eskisi gibi reset de atmiyolar zirt pirt heralde bugun giremem artik oyuna:( Valla bana sole parali gusel bi oyun soleyinde kurtulayim su eziyetten(wow demeyin wow cocuk oyunu gibi )
  24. darklander

    Dc problemi

    kospu kapa ole gir :) kosp calismiyormus
  25. darklander

    KOSPER KILLER ve Bilinçsiz Rezzden Korunma Yolu!

    Ben bunu biliyodum ama en son denedigimde ok e basmadan taslari sildi. Emin deilim belki entera kazayla basmisimdir ama bi daha risk alipta taslari oraya koymaya cesaret edemedim 4 tas hic tastan iidir

Yasal Duyuru

5651 sayılı kanun kapsamında, Paticik.com, işbu sayfadaki mesajların ve içeriğin Yer Sağlayıcısıdır. Yayınlanan içeriklerden doğabilecek her türlü sorumluluk içeriği üreten kullanıcıya aittir. Şikayet ve talepleriniz için buraya tıklayıp bize ulaşabilirsiniz. Alternatif olarak [email protected] e-posta adresinden bize ulaşabilirsiniz.

×
×
  • Yeni Oluştur...