Jump to content

fenris

=o=
  • Mesaj sayısı

    5.354
  • Üyelik tarihi

  • Son ziyareti

Mesaj tarafından fenris paylaşıldı


  1. ya hani astartes'i yapan elemanı GW almıştı da sevinmiştik ya. yanlış anlamadıysam diğer animation yapan youtube çulara da aynısını yapmışlar ama bazıları şikayetçi. alıp videoları kaldırtıp sonra sallamıyorlar gibi bir durum olmuş sodaz'a. inşallah bir tanesinde aksilik çıkmıştır da diğerlerinin işelerini DW altında görmeye devam ederiz.

    eleman bir astartes olmasa da yine güzel bişeyler yapıyordu.

     


  2. aynen bu son çıkan adamla çok daha iyi bir hal aldı avlleone için. baya temize çıktı aslında. 

    beni endişelendiren tek bişey var şu an. millet twitter da avukatı ve açtığı daa metniyle dalga geçiyor; çok amatör hazırlanmış, kesin californiya SLAPP kanunlarına takılır diye. dandik avukata kurban gitmez inşallah.

    @axedice vay arkadaş şimdi duydum...


  3. On 10.07.2021 at 15:22, axedice dedi ki:

    Wut? Lan baldurda dragonlar polymorpha immune değil mi?

     

    @fenris @Kaede ?

    immunityleri arasında yazmıyor lan hakkaten... yine de trap, cloudkill gibi cheese lere karşı kasış, saveleri iyi çünkü. bi de bu kadar maymun etmemek lazım ejderi...

    vqixklqib9i41.png


  4. çok kötü patlamış dark alliance ya, salla gitsin. ama belli değil miydi zatenvdeyolardan filan. bir de drizzt okuyan nesil çoluk çocuğa karıştı. zaten aslına da çok sağdık değil, anime gibi bişey yapmışlar. kime hitaben ki?.. forgotten realms ın bi yandan canına okuyup, bir yandan da sağmaya çalışıyorlar...

     


  5. 1 saat önce, GERGE dedi ki:

    Oynamam ben de. ESO aldım bir heves geçen ay indirimdeyken, bir hafta oynadım sadece. Sarmadı sonra, öyküler güzel değil. Öyle arkadaş olmayanlarla PvE de olmuyor, aynı muhabbet yok.

    öykü için swtor ve secret world oynıycan. eso yu da zeb cook abi yapıyor, saygıda kusur etmeyelim, fena değil.


  6. On 20.04.2021 at 16:36, Aket-Atum dedi ki:

    Dyson aldım geldi, kurdum ettim  bismillah evdeki hava kalitesine aşırı zayıf dedi. Böyle mi olacağız Dyson...eyvllh krşm...

    noldu en son, fark etti mi? biz de etraftaki inşaatlardan çok toz oluyor diye alsak mı diyoruz.


  7. On 20.04.2021 at 21:51, Darksun dedi ki:

    haha dikkat et son bossda ölme direk oyunun başına atıyor beni öyle atınca kapadım sonra bir daha başlayamadım :)) . gamepad ile deneyeceğim bir ara.

    aynen öyle oldu bana da. bakalım daha yeniden başlarım bi ara artık...


  8. gamepass de görünce xbox da dlc lerle oynıyım dedim ama karakterler ve anlatım çok cringe geldi bu sefer ya. ilk sefer de yazım kötü gelmişti ama bu sefer dayanamadım. belki hiç npc olmadan kendi partymi kurar denerim... 

    denizde gidiyosun daha önce hiç muhattap olmadığın bi denizci odana dalıp, soyunmaya başlıyor "kaptan seni s...m" diye. bu ne olm? 

    ya şu oyunun bu character yaratma sistemiyle ve korsancılık temasıyla çok daha iyi ve eğlenceli olması gerekiyordu. bayık setting, cringe writing, olmasa da olur anakonu yüzünden yazık olmuş. onlara rağmen yine de iyi bir oyun ama harcanan potansiyel büyük. beklenen kadar satmamasından belli zaten.

    forumlarda sawyer yazarlığa pek karışamadı, feargus tumblr dan topladı yazarları filan diyorlar. 

    şu eleman güzel anlatmış benim de hoşuma gitmeyen yerleri. gerçi bi saat kim dinleyecek de neyse...

     


  9. On 23.02.2021 at 19:07, arcane dedi ki:

    ben de HBS'e bir boy buyuk gelir diye dusunuyorum ama simdiye kadar trailerlardan cikardigimiz olcek ve kaliteyi tutturmasi aslinda olmayacak is degil. bastan yeni studyoya emanet etmis olmalari da her kulvarda zirveye oynayan bir yapim olmadigini gosteriyor.

    HBS denmis bir kere deginmeden gecemeyecegim. hala ayni insanlar duruyor mu bilmiyorum ama shadowrun'da, ozellikle hong kong'da piyasanin epey ustunde diyalog yazimi vardi. hatta obsidian'dan bile iyi is cikardiklarini dusunuyorum. vampire diyalog diyince akla gelen oyunlardan. tabii su asamada projenin yazim ihtiyaci kalmamis olabilir.

    HBS nin bu büyüklükte işi olmasa da bence de sağlamlar. paradox işi buraya getirmese altından kalkar derdim de iş çok garip bir yere geldi.

Yasal Duyuru

5651 sayılı kanun kapsamında, Paticik.com, işbu sayfadaki mesajların ve içeriğin Yer Sağlayıcısıdır. Yayınlanan içeriklerden doğabilecek her türlü sorumluluk içeriği üreten kullanıcıya aittir. Şikayet ve talepleriniz için buraya tıklayıp bize ulaşabilirsiniz. Alternatif olarak [email protected] e-posta adresinden bize ulaşabilirsiniz.

×
×
  • Yeni Oluştur...