Jump to content

EviLCrieS

=o=
  • Mesaj sayısı

    109
  • Üyelik tarihi

  • Son ziyareti

EviLCrieS hakkında

  • Rank
    EviLCrieS
  1. EviLCrieS

    EU 1.9.0 Download linkleri

    bu minnor linklerden bi problem olmaz dimi ? yani trojan,spy,keylogger gibi ?[signature][hline]For The Horde
  2. EviLCrieS

    EU - The Maelstrom Realm Başlığı

    54 orc Wariror in The maelstrom name Abaza :D[signature][hline]For The Horde
  3. EviLCrieS

    Türkiye'de WoW Satılan Yerler

    bimeks de de var bende bimeksden almıştım[signature][hline]For The Horde
  4. EviLCrieS

    Hunter Meslek

    hangisi daha kolay ? ve bişey daha Hunter lar için agility mi str mi int mi sprint mi önemli ? hangiler?[signature][hline]For The Horde
  5. EviLCrieS

    Hunter Meslek

    arkadaşlar bl de bi hunter açtım şuanda 10lvl hangi mesleği öğrenim hangisi hunter için en iyisi olur ?[signature][hline]For The Horde
  6. EviLCrieS

    Quest alırken disconnect olmak

    aynı sorun bende de var ama şöyle ben wow u 2 yerden oynuyorum öğlenleri iş yerinden vakit buldukça akşamları evden öğlen yani işyerindeki pc den hiç bir zmn DC olmuyor ama evde daha iyi bağlantı olmasına rağmen dc oluyor devamlı q verirken alırken vs. ayarları kontrol ediyorum aynı addonlar aynı anlamadım gitti.[signature][hline]For The Horde
  7. EviLCrieS

    Ice Barbed Spear (Polearm)

    tmm bende saol eyvallah dedim bu arada kefalleri böle özgür bırakırsan her yere atlar örnek yukarda hani forumlarda bu tipler olur konuyla alakası yoktur ama illa msj atacak forumu kirletecek ya neyse tekrar saolun..[signature][hline]For The Horde
  8. EviLCrieS

    Ice Barbed Spear (Polearm)

    ok eyvallah saol. bu arada Kefallere selam, wow a devam lol[signature][hline]For The Horde
  9. EviLCrieS

    Ice Barbed Spear (Polearm)

    sana ne oluyor sana mı sordum? adam yerini biliyor ben bilmiyorum bilmemek ayıp değil öğrenmemek ayıp yerini bulamadım kordinatını verebliyorsa rica ettim? Allah ım yarabiim bi günde kefalsiz gün geçirim..[signature][hline]For The Horde
  10. EviLCrieS

    Ice Barbed Spear (Polearm)

    CusToDem abi Ct-mod varsa bana o q yu veren adamın kordinatını verebilirmisin?[signature][hline]For The Horde
  11. EviLCrieS

    Ice Barbed Spear (Polearm)

    arkadaşalr ben the maelstrom da oynuyorum 52 lvl warirorum var. bu bi silah var çoğu wariror kullanıyor ben de bu silahdan edinmek istiyorum ne yapmam gerek? birisiyle konuştum ama ingilizcem pek iyi değil tam olarak anlamadım ilk olarak Alterac Mountion a gidicekmişim sonra general fln var diyo tam anlamadım. siz bi bana açıklarsanız ne yapcağımı sevinirim. şimdiden teşekkürler.[signature][hline]ForeverTown
  12. EviLCrieS

    iron lockbox

    arkadaşlar elimde bunlardan 2 tane var Locked diyor bunları nerden yada nasıl açablirim bilgi verirseniz sewinirim?[signature][hline]ForeverTown
  13. EviLCrieS

    Japko da şuan nasıl Account alıcam?

    Cevap verin plz yada kullanmadığınız account varsa özel msj atarak bana ulaşablirsiniz!!![signature][hline]ForeverTown
  14. EviLCrieS

    Japko da şuan nasıl Account alıcam?

    arkadaşalr dün japkoyu indirdim ve oyuna girmek için account almak istedim burdaki arama yaptığım zaman hep aynı linki vermişler fakat o link den account alınmıyor bunun başka bir yolunu bilen varmı varsa buraya yazarsa sewinirim. http://www.knightonline.jp/KO/fr_userRegist.jsp bu linkden üyelik alınmıyor![signature][hline]HAYAT OFFLINE , KNIGHTONLINE
  15. EviLCrieS

    Yaa adamlar bi program kulanıo

    muhahaha +1 :D[signature][hline]HAYAT OFFLINE , KNIGHTONLINE
×
×
  • Yeni Oluştur...