Jump to content

Utk

=o=
  • Mesaj sayısı

    525
  • Üyelik tarihi

  • Son ziyareti

Utk hakkında

  • Rütbe
    Utk

Son profil ziyaretçileri

Son profil ziyaretçileri bloğu aktif değil ve diğer üyelere de gösterilmiyor

  1. Utk

    Tor Browser

    çok haklısın, bu noktaya dikkat çekmek istemiştim. Trans bireysin sanırım ? bu arkadaş yüzünden yine banlanıcam galiba,bu arkadaşı tanıyan varsa, ben çok tanışmak istiyorum. Öm'den yardırıyor.Çocuk diyip de geçemiyorum,yaşı çok ufak değil. Topic'i zaten p.ç etti.
  2. Utk

    Eti götüreyim mangalı bana versinler

    Şile yolunda istediğin yerler mevcut, geniş piknik alanı olanlar da var otoban kenarı olanlar da, giderken ordaki marketlerden ya da esnaftan birine sorarsan tarif ederler.
  3. Utk

    Tor Browser

    çok haklısın, bu noktaya dikkat çekmek istemiştim. Trans bireysin sanırım ?
  4. Utk

    Tor Browser

    he forum için çok uygun biri değilim evet farkındayım, zaman geçiriyorum, çabuk kişiselleştiriyorum. kışkışlamayın beni sadece
  5. Utk

    Tor Browser

    abi bu arkadaş baya kendini troll zannediyor ya. Cidden üzüldüm. Arkadaşlar, klavye delikanlısı diye bir tabir forum siteleri için geçerli değil. Dota oynarsak , sövün, ana avrat sövün. en kral hacker gelemez ordan size. Burası öyle değil,canlar ciğerler,herkes birbirini tanıyor zaten. Beni de tanıyan fakat (uzak durim hamq manyağından da belli olmasın arkadaş olduğum düşüncesinde olan arkadaşlarım) ses etmeyen tanıdıklarım var burda. Söylemek istediğim şu,basit bir arkadaş ile çözümleyebileceğiniz ip adres->adres->çay grafiği var. daha dikkatli lütfen. Yani tahmin edilen kadar troll değil, kötü biri de değilim.
  6. Utk

    Tor Browser

    3000 lira iken fırlamadan 1 ay kadar önce,yakındaki arkadaşlarımın hepsine ciddi baskı kurdum bitcoin alın diye fakat konuya yabancı ve girişimci olmadıkları için kazanamadılar. 80 bin lira olmadan önceki 3 bin. muhtemelen önümüzdeki günlerde tekrar o skalayı yakalıcak galiba
  7. Utk

    Tor Browser

    battıktan sonrası keyifli ya bi kere kirlenince bi daha kirlenicem derdin olmuyo, da bu çamaşır yıkar gibi içeri dışarı sonra bi daha içeri modeli kötü
  8. Utk

    Tor Browser

    problem çözüldü bu arada enter tuşuna basmamışım.
  9. Utk

    Tor Browser

    kendi pipilerini kesen bir tür ırk var beyin özürlü diye tabir edilmesi gerekli sanırsam
  10. Utk

    Tor Browser

    sen gir izle sevgili lavuk adayı. Benim işim bitcoin trafiğini takip etmek, ne işlerde kullanıldığını öğrenip gerekirse bunun için pedoya maruz kalmak, tecavüze uğramadım. özür dilerim konusunu açtığın için, beni rahatsız etme :)
  11. Utk

    Tor Browser

    abi link lazım bulamıyorum, giriş çözümlerini ayrıntılı olarak anlatabilirim tecrübesiz arkadaşlara. Fakat tecrübeleri arkadaşların da beni aydınlatmasını isterim bu konuda.
  12. Utk

    Tor Browser

    tesekkurler sen tatlısın
  13. Utk

    Tor Browser

    which exactly i suppose to be ? istediğimden fazlasını sunmuş olmamı , senin bana pezevenk demeni es geçiyorum.
  14. Utk

    Tor Browser

    çok da sıcakkanlısınız.
  15. Utk

    Antinatalizm

    doğuma teşvik kötü değil, dilenen suriyelileri değiştirmek isteyen hükümetin önemli projelerinden
×
×
  • Yeni Oluştur...