[ Paticik.com | Forum | Kullanici Sozlesmesi | Üye Ol ]
» Forum Gezgini ... Üye Ol / Giris Yap
FORUM.PATICIK.COM
[ FORUM ANASAYFA ]  

[ Yeni Konu ] [ Mesaj Yaz ]
bagli degilsiniz: | Giris Yap | Üye Ol |
|+ Paticik.com Forumları
|-- |+ / Pati Pet
|-- |-- |+ kedi hastalıkları...
Yazar RSS Konu: kedi hastalıkları {4875}
Syf: ««/ 2 »»   [ A ]
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 28 May 2008, 14:24    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
bende 2 tane kedi var. bitanesi dişi

bu dişi azmıştı uzun zamandır bağırıyodu falan
nese geçende sustu. sustuğu gün kan işedi kendisi
dün bidaha kan işedi bugunde 2 kere işedi.

hasta gibide durmuyo kendisi oyun falan oynuyo sürekli uyumuyo
varsa bilgisi olan bu durumla alakalı paylaşırsa sevinirim
TW
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 28 May 2008, 14:33    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Yanlış yere açmışsın sanki? :p

Professional Procrastinator.
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 28 May 2008, 14:35    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
patipet diye bişi vardı dimi?? dalgılınlakla benim kedim kişisel bişi lan diyip buraya açtım yarı panikle kusura bakmayın
Yörünge Disi
ID § 28 May 2008, 14:35    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
patipete alsın biri topağı grinning smiley
Yörünge Disi
ID § 28 May 2008, 14:38    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
patipet e atıyorum konuyu

Kız var
Üye
medal 1k
ID § 28 May 2008, 16:05    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
Acilen bir veterinere danış derim.
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 28 May 2008, 16:28    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
gidicem birazdan veterinere... valla başka şehirdeyim doğru düzgün arkadaşım yok 2 senedir saçma sapan geçiyo istanbuluda bok gibi bıraktım kaçtım buraya.. bi kedilerim var beni rahatlatan onlarada bişi olursa öff kineöf
Alan Yetkilisi
medal 1k medal 5k medal 10k


ID § 28 May 2008, 23:40    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
kesinlikle veterinere danışmalısınız, mümkün olduğunca kısa sürede.

=o= Another Project.. =o=
Üye
ID § 29 May 2008, 02:23    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
2 tane kedim var, ayni problemleri yasadik; hala da yasiyoruz.

10 yasindaki hanim kizimiz da ara ara kan kusuyor, kan isiyor, kakasi da kanli. diyet mama kullaniyoruz uzun zamandan beri, beslenmesinde problem yok. tabii eger sen normal market mamasi yediriyorsan oncelikle tavsiye edebilecegim diyet mamasina gecmen. (biz yasadigimiz sıkıntılı hastaliklar yuzunden hills k/d kullaniyoruz)

veterineri ile en son "aa yeter ama mamamiz da diyet mamasi noluyo kizimiza" konulu bi konusma yaptigimda bana, kanli kusma vs.lerin duzenli yapilmayan parazit asilari nedeniyle de olabilecegini soyledi.

bu arada bahsi gecen kedim ameliyatli, yani kisirlastirilmis.
eger seninkinde boyle bir durum yoksa regl bile olmus olabilir.

sonuc itibariyle en kisa zamanda veteriner veteriner veteriner!
bol yumaklar kedine, umarim biseyi yoktur smiling smiley
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 29 May 2008, 22:30    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
teşekkürler bişiler yazanlara dün veterinere götürdüm. idrar yollarında kristal ve iltihap dedi. felaket bi iğne vurdu kendisine. zar zor tuttum. kastan antibiyotik vurdu ):

sonrada ilaçlar verdi bugun başladım ilaç tedavisine. mamayı hill's yaptık. ama yemedi mama falan söyledim bikaç güne yemeye başlar dedi veteriner bugun yine gittim falan.

bugun kalmadı kanlı idrar olayı ama hayati olarak tehlikesi en az 2 hafta boyunca sürebilirmiş. ilaca devam edicez söküp atana kadar...
Üye
ID § 29 May 2008, 23:13    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
durumumuz ayni desene smiling smiley

diyet mamalarin aromasi dusuk oldugundan ilk bi kac gun üff die kokluyolar sonra ac kalinca mecbur caktirmadan gidip yiyolar smiling smiley

benim ogluma sonda takildi, 2 hafta boyunca veteriner kontrollu yapti cisini(veteriner sidik kesesini sıktı oyle cisini yapti gun X 2); 8 yasinda kaldiramaz dendi komalik oldu 1 hafta baygin dolandi. ama ne yapti ne etti basligina ragmen sondalarinin hepsini yogik hareketlerle soktu ckartti. smdi zipkin gibi eheh.

bu olaylardan sonra patiye o kizginlikla piyasada o morlara burunmus dandik whiskas hakkinda neler yazicaktim neler, ama tutmustum kendimi.
is bu duruma gelmeden mumkun mertebe beslenmesine dikkat. cok zirvalamiyim ben smiling smiley
Pati
medal 1k medal 5k
ID § 02 Jun 2008, 16:55    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
sakın diyet mama vermemezlik, konuyu önemsememezlik yapmayınız, benim haydut'um da böbrek yetmezliğinden ölmüştü.
kedilerde böbrek ve idrar yolları hastalıkları son derece tehlikeli ve sini olabiliyor, çok çok ciddiye almak lazım :/
acil şifalar dilerim kediciğe...

silin o gorili!
Üye
medal 1k
ID § 03 Jun 2008, 00:12    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
işemesi normal genelde üreme dönemlerinde yapıyor kediler bunu. bi de işeyen kedin daha önce çiftleştirildi mi? çünkü çiftleşmeyen kedi bu dediğini yapmaz. kan gelme olayına gelince kopeklerdeki gibi adet donemleri senede 1 kez falansa ondan da olabilir belli bir süre kan bırakır ondan sonra normale de donebilir.
Üye
medal 1k medal 5k medal 10k
ID § 03 Jun 2008, 07:51    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
daha çiftleşmedi kedi. kedilerde regl sürecini biliyorum böyle değil. hala idrarında kan var kendisinin. bi anda kilo vermişti incecik birşey olmuştu iştahı biraz açıldı az bişide olsa toparladı.
Üye
ID § 11 Oct 2009, 15:09    [ Alintila ] [ Özel Mesaj ] [ Albüm ]
ya benim kedim kanlı idrar yapıyo ama kilo kaybı yok oyuun oynuyo beslenıyo mama ve yemek turu yemekler yıyo ama idrarını yaparken 4_5 gun once bıraz zorlandı sonra yaptı kansız bır sekılde sonra 6gunde kanlı yapmamısta idrarında zorlanmıs ve kan damladı lutfen bır cevap atın napmlaıyım ama hıc bır skeılde hasta gıbı gozukmuyo obur tuvaletınıde yapıyo sadece bıraz zorlandı ve kanlı damla damlattı ama cok degıl ve hayatı tehlıkesı varmı tum kedılere hayvan severlere acıl sıfalar versın bızedespinning smiley sticking its tongue out
Syf: ««/ 2 »»   [ Y ]
[ Forum ] / [ Konu ]
=o=
[ Yeni Konu ] [ Mesaj Yaz ]
*Bu sayfadaki içerik, yazanların kiŞisel görüŞlerini belirtmektedir. KiŞiler, üye anlaŞmasında var olan Şartların bilincinde olmak yükümlülüğündedir. Üye anlaŞmasına göre, gönderilen her türlü içerik, içeriği göndermiŞ olarak görünen üye rumuz ismi ve üyenin kendisine aittir. Paticik.com ve yetkilileri, üyelerimizin göndermiŞ olduğu iŞ bu sayfada yazılı olarak bulunan içerik hakkında hiçbir yasal sorumluluk kabul etmemektedir. Yükümlülük altında olmasa dahi, var olan site içeriğinin bütünü veya bir kısmının site kurallarına uygunsuzluğu durumunda, iletiŞim sayfamızdan bize eriŞebilir, gereken düzenlemeleri yapmamızı sağlayabilirsiniz.
[ Paticik.com | Forum | Kullanici Sozlesmesi | Üye Ol ]
Iletisim : info [at] paticik.com
Secereli Dobermann | Okey Plus | 101 Plus | Londra Rehberi
Copyright 2001-2014 @ Paticik.com
This forum is powered by Phorum